معرفی سرمربی سپاهان تا پایان هفته

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تا آخر هفته سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان بین ۲ گزینه اعلام می‌شود.

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تا آخر هفته سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان بین ۲ گزینه اعلام می‌شود.
به گزارش تسنیم ، مسعود تابش شامگاه شنبه پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان با توجه به تغییرات اخیر اظهار داشت: ما توافق خوبی با کرانچار انجام دادیم و قرار شد دیگر در خدمت ایشان نباشیم.
وی درباره این که رفتن کرانچار با پرداخت تمام مبلغ قرارداد وی بوده یا خیر گفت: خیر به این شکل نبود و وی فردی با شخصیت است.
سرپرست موقت باشگاه سپاهان درباره جایگزین این سرمربی و گزینه‌های مد نظر کمیته‌ فنی گفت: تعدادی از مربیان خارجی و ایرانی به ما اعلام آمادگی برای همکاری کردند اما پس از بررسی در جلسه عصر دیروز دو گزینه برای هدایت تیم فوتبال سپاهان مد نظر ما است.
وی ادامه داد: یک مربى ایرانى و یک مربى اروپایى رزومه‌دار و با سابقه کار در سطح ملى گزینه‌هاى ما هستند و امیدواریم با مذاکرات تا آخر این هفته و یا نهایتا تا شنبه سرمربی معرفی شود.
تابش درباره اینکه آیا گزینه خارجی باشگاه تاکنون در ایران فعالیت داشته یا خیر گفت: خیر این مربی در ایران فعالیتی نداشته ولی از مربیان رزومه‌دار و سرمربی تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است.
وی اضافه کرد: با توجه به بررسی هر دو گزینه و احتمال توافق نمی‌توانم اسم آن‌ها ذکر کنم و اجازه دهید پس از مذاکرات و توافقات نهایی این مسئله اعلام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار