چهارمین برد پیاپی در ضیافت آخر نقش جهان؟

طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوارند تا در آخرین میزبانی این فصل خود در ورزشگاه نقش جهان چهارمین برد پیاپی خانگی را دشت کنند و همچنان مدعی کسب جایگاه چهارمی جدول باقی بمانند.

چهارمین برد پیاپی در ضیافت آخر نقش جهان؟

به گزارش ایمنا، مصاف سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته ماقبل آخر لیگ شانزدهم است زیرا تنها بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر به حساب می‌آید که نتیجه‌اش در آن واحد احتمالاً برای هر ۲ طرف مسابقه تعیین‌کننده است. تراکتورسازی رده دومی درصدد است تا با تثبیت جایگاه خود در جدول و کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ شانزدهم تا قبل از فرا رسیدن روز فینال جام حذفی سهمیه مستقیم آسیایی را به دست آورد. سپاهان هم در تلاش است تا با گرفتن جایگاه چهارم جدول از همشهری هم‌امتیازش امیدهای خود را برای کسب سهمیه پلی‌آف آسیایی زنده نگه دارد و در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی به عنوان نماینده چهارم ایران جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آورد.

طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوارند تا به روند مثبتی که از ۶ هفته پیش آغاز کرده ‌ اند در این مسابقه نیز ادامه دهند. آنها از ۶ دیدار آخر خود در چهار بازی برنده از زمین خارج شده و در هر سه مسابقه خانگی اخیر به پیروزی رسیده‌اند.

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) با برتری ۲ بر یک میهمان اصفهانی به پایان رسید. سپاهان آن مسابقه را با گل‌های احسان حاج‌صفی و مهرداد محمدی در مقابل تک‌گل فرزاد حاتمی برد و اولین باخت لیگ شانزدهم را در کارنامه میزبان تبریزی به ثبت رساند. در آن مقطع تراکتورسازی شانه به شانه پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول رقابت می‌کرد. در ادامه تراکتورسازی به مرور از کورس رقابت عقب افتاد تا با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس تنها امید تیم تبریزی به کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ شانزدهم و البته قهرمانی در جام حذفی باشد.

دیدار سپاهان و تراکتورسازی مصاف ۲ تیمی است که در سال‌های گذشته پای ثابت لیگ قهرمانان بوده‌اند اما در دوره جاری این رقابت‌ها غایب هستند و تلاش می‌کنند تا با کسب نتایج لازم از دیدارهای باقیمانده به آسیا بازگردند. برخلاف قرمزپوشان تبریزی که هم‌اکنون هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان دوره بعد را به دست آورده‌اند و برای تبدیل مجوز آسیایی خود از پلی‌آف به مستقیم هر ۲ گزینه نایب‌قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی را روی میز دارند نهایت آمال طلایی‌پوشان اصفهانی در فصل جاری کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان است. تازه تحقق ۱۰۰ درصدی این هدف هم کاملاً در دستان خودشان نیست بلکه علاوه بر رسیدن به عنوان چهارمی لیگ منوط به قهرمانی حریف رو در روی این هفته‌شان در جام حذفی هم هست.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی، حسین پاپی، میلاد سرلک، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا، سرور چپاروف، مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، علی طاهران، سیدفاخر تهامی، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار