تامین اعتبار ۲.۵ میلیارد یورویی برای قطارسریع‌السیراصفهان- تهران

استاندار اصفهان با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای محور اصفهام-قم-تهران به مبلغ ۲.۵ میلیارد یورو، بر تدوین برنامه زمانبندی دقیق جهت تسریع در عملیات اجرایی این ابر پروژه تأکید کرد.

تامین اعتبار ۲.۵ میلیارد یورویی برای قطارسریع‌السیراصفهان- تهران

به گزارش خبرگزاری ایمنا، زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه بررسی پیشرفت ابر پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران که با حضور مشاورین و مسئولان پروژه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد، با شنیدن گزارش مسئولین و مشاورین بر تشکیل کارگروه ویژه آزادسازی باقیمانده مسیر به ریاست معاون عمرانی استانداری تأکید کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به پیشنهاد اعضای جلسه در خصوص ۳ کریدور ایستگاه شهر اصفهان، اظهار داشت: لازم است پس از بررسی دقیق و کارشناسی شده توسط مشاور طرح در این خصوص در جلسه آینده جهت تصمیم گیری نهایی ارائه شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای محور اصفهام-قم-تهران به مبلغ ۲.۵ میلیارد یورو، بر تدوین برنامه زمانبندی دقیق جهت تسریع در عملیات اجرایی این ابر پروژه تأکید کرد.

مجری طرح نیز با تشکر از حمایت های استاندار و سایر مسئولین استانی، بیان داشت: امیدوارم با همکاری مسئولان استان اصفهان شاهد تسریع در ادامه ی عملیات اجرایی این طرح بزرگ باشیم و بزودی مردم از برکات آن برخوردار شوند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار