مهار حریق خودرو در اصفهان

حریق یک دستگاه خودروی سواری پژو در محل پارکینگ یک مجتمع مسکونی 12واحدی در اصفهان با تلاش نیروهای آتش نشانی بدون تلفات جانی خاموش شد.

حریق یک دستگاه خودروی سواری پژو در محل پارکینگ یک مجتمع مسکونی 12واحدی در اصفهان با تلاش نیروهای آتش نشانی بدون تلفات جانی خاموش شد.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: بامداد روز گذشته حریق یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در خیابان مخابرات اصفهان به سامانه 125 اعلام شد.
محمد شریعتی افزود: در پی آن اعلام تیم های عملیاتی ایستگاه های 6، 18، 16 و 19 اصفهان به همراه تجهیزات مربوطه و 2 دستگاه خودروی نردبان و خودروی تخصصی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به تراکم جمعیت و انتشار دود، ساکنان این مجتمع امکان خروج به بیرون را نداشتند و هر لحظه نیز احتمال سرایت حریق به طبقه های بالایی مجتمع نیز بیشتر می شد.
وی ادامه داد: با توجه به سرعت انتشار دود و خطرات مرگبار آن، ناجیان آتش نشان به 2 تیم مجزا تقسیم شدند و تیم اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق، به جستجو و نجات محبوسین گرفتار در دود پرداختند و تیم دوم نیز به اطفاء حریق، اقدام و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری کردند.
شریعتی با بیان اینکه این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است، گفت: دلیل این حادثه توسط کارشناسان پیشگیری از حریق این سازمان در دست بررسی است.
وی افزود: یک خودروی پراید به میزان زیاد و تعدادی خودروی دیگر نیز که در این پارکینگ وجود داشتند به دلیل حرارت ناشی از خودروی سوخته شده آسیب دیدند.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار