اکران ۱۴ فیلم در جشنواره فجر اصفهان

معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان گفت: با تفاهم و رایزنیهای انجام شده ۱۴ فیلم از بستههای سودای سیمرغ یک و دو در جشنواره فجر اصفهان اکران میشود.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان گفت: با تفاهم و رایزنیهای انجام شده ۱۴ فیلم از بستههای سودای سیمرغ یک و دو در جشنواره فجر اصفهان اکران میشود.

پرویز طاهری در گفتوگو با مهر، در ارتباط با آخرین اخبار از برگزاری جشنواره فجر در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته تفاهمنامهای در ارتباط با برگزاری جشنوار فجر در اصفهان با مسئولان پایتخت امضاء کردیم و قرار شد ۱۱ تا ۱۴ فیلم در جشنواره فجر امسال در اصفهان نمایش داده شود.

وی با بیان اینکه به طور کلی ۲۲ فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش درمیآید، افزود: از این میان در برخی استانهای کوچک ۱۱ فیلم و در برخی استانهای دیگر ۱۴ فیلم اکران میشود.

اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ یک و دو در اصفهان

معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان در پاسخ به این سوال که از میان فیلمهای بسته سودای سیمرغ ۱ و ۲، کدامیک سهم اصفهان میشود، ابراز داشت: با رایزنی با مسئولان تهران به احتمال قریب به یقین ۱۴ فیلم سهم اصفهان میشود و فیلمهای اکرانی ترکیبی از دو بسته سودای سیمرغ ۱ و ۲ خواهد بود.

وی ادامه داد: یقین بدانید جشنواره فجر امسال در اصفهان متفاوت از سال گذشته است و فیلمهای با کیفیت از کارگردانهای معروف را در میان فیلمهای اکرانی شاهد خواهیم بود.

پرداخت هزینه نمایش فیلم‌ها در جشنواره فجر استان ی توسط سازمان سینمایی

طاهری با بیان اینکه جشنواره فجر در استانها از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه آغاز شود، بیان داشت: قرار است هزینه نمایش فیلم‌ها در جشنواره فجر استانها نیز توسط سازمان سینمایی به تهیه کنندگان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: البته بنا بر اعلام شورای عالی تهیه کنندگان سینما نمایش فیلمها در هر استان منوط به رضایت و اجازه کتبی تهیه کننده هر فیلم است و هیچ اجباری برای نمایش یک فیلم وجود ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار