مهرعلیزاده:رکود در واقع رکورد فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است

استاندار اصفهان گفت: برخی از آنچه رکود نامیده می شود، در واقع رکود فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است وگرنه استان اصفهان ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای رشد و جهش اقتصادی دارد .

استاندار اصفهان گفت: برخی از آنچه رکود نامیده می شود، در واقع رکود فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است وگرنه استان اصفهان ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای رشد و جهش اقتصادی دارد .

به گزارش ایمنا؛ محسن مهرعلیزاده در دیدار واحدها و ادارات زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اظهار کرد: شاخص ها نشان می دهد که در وضعیت اقتصادی مطلوبی در استان قرار نداریم که البته در برخی از شاخص ها از شرایط اقتصادی کشور بدتر است.

وی با بیان اینکه کلید واژه سرمایه گریزی و سرمایه ستیزی اصطلاحی است که در استان همواره بر زبان ها جاری است؛ افزود: اینکه ۳۳ درصد از درآمدهای مالیاتی تاکنون محقق نشده و در خصوص تحقق مجموع درآمدها، در رتبه ۳۰ کشور هستیم خبرهای خوبی نیست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رضایت مردم از کسب و کار، رتبه استان در درآمد، و اشتغال و درصد بیکاری استان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مسئولان تنظیم امور اقتصادی باید آمار این موارد و راهکارها را اعلام کنند.

وی گفت: اگر برخی از راه ها برای توسعه استان سخت و یا بسته است، راه های دیگری همچون گردشگری و توسعه بافت فرش دستباف و ... باز است که باید با قدرت در آن قدم گذاشت. اینکه همواره اعلام کنیم که رکود وجود دارد مشکلی را حل نخواهد کرد و باید برای این مشکل فکر و تدبیر لازم صورت گیرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه اصفهان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار فراوانی دارد که در کمتر نقاط کشور یافت می شود، افزود: باید تمام این زمینه ها را فعال کنیم و با همه نیروی انسانی فعال، کوشا و تحصیل کرده که سرمایه های بسیار ارزشمندی هستند به پیش رویم.

وی گفت: برخی از آنچه رکود نامیده می شود، در واقع رکود فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است وگرنه استان اصفهان از ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای رشد و جهش اقتصادی برخوردار است و در برخی مناطق استان بیکاری نزدیک به صفر است. ابتکار عمل در امور می تواند بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار