دانشگاه علوم پزشکی بخش مادی زحمات پرستاران را جبران کند

استاندار اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید بتواند به نحو مطلوب و شایسته در جهت جبران بخش مادی زحمات پرستاران گام بردارد.

استاندار اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید بتواند به نحو مطلوب و شایسته در جهت جبران بخش مادی زحمات پرستاران گام بردارد.

به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در جشن فرخنده میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران یکی از حساس‌ترین خدمات را با از خودگذشتگی فراوان به مردم هدیه می‌کنند و در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که قدر و منزلت کار آنان در حد قدر و منزلت حضرت زینب(س) است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) افتخار مسلمانان و جامعه پرستاری است، افزود: حضرت زینب(س) مدیریت بسیار قوی در بحران داشت و این نشانگر مدیریت بحران پرستاران است؛ از پرستاران انتظار می‌رود فارغ از اینکه خانواده بیماران دارای چه موقعیت اجتماعی هستند، از بیماران به خوبی مراقبت کنند که البته تاکنون نیز همین‌طور بوده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نشاندن لبخند رضایت بر روی لب بیمار هنر پرستاران است، گفت: امروز سالروز پاسداشت از مهربانی‌های پرستاران است، همه کسانی که در فرآیند مراقبت از بیماران قرار دارند جزو جامعه پرستاری محسوب می‌شوند، خواه در بیمارستان باشند و خواه در خانه.

وی خاطرنشان کرد: شغل پرستاری از جنس طبابت نیست بلکه از جنس انسانیت و برخورد مهربانانه و صمیمانه است؛ درمان بخش عمده‌ای از مشکلات روحی بیمار بر عهده پرستاران است و این شغل یکی از زیباترین و دوست‌داشتنی‌ترین مشاغل دنیاست.

مهرعلیزاده در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید بتواند به نحو مطلوب و شایسته در جهت جبران بخش مادی زحمات پرستاران گام بردارد؛ جامعه پرستاری نیز همچنان که تاکنون موفق بوده و با تمام تلاش در صحنه فعال بوده است نیز در این شغل بیش از پیش سربلند و سرافراز باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار