صادقی: نیازی به جذب بازیکن برای نیم فصل دوم نداریم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان تیم در شرایط خوبی قرار دارند و نیازی به جذب بازیکن برای نیم فصل دوم نداریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان تیم در شرایط خوبی قرار دارند و نیازی به جذب بازیکن برای نیم فصل دوم نداریم.
فریبا صادقی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: براساس روال سال‌های گذشته تیم ذوب‌آهن با 90 درصد بازیکن بومی کار خود را از مهرماه آغاز کرده و با توجه به اینکه باشگاه ذوب آهن باشگاه قدیمی و با ریشه است در هر شرایطی که باشد در بخش والیبال و تیم داری بانوان حمایت خود را انجام می دهد و امکانات خوبی را در اختیار تیم قرار می‌دهد.
وی افزود: البته در ابتدای کار در فدراسیون والیبال بودم و با توجه به اعلام بنده به فدراسیون تا انتخابات با فدراسیون همکاری کردم و از هفته پنجم به تیم ملحق شد و 3 بازی پایانی با پیکان، سالوت و بهنمیر حضور داشتم.
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازیکنان با توجه به مشکلات مالی که در تیم وجود دارد با همه توان خود کار کردند تا به پیروزی‌های پی در پی دست پیدا کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل تیم بازیکن جذب می‌کند، تصریح کرد: نیازی به جذب بازیکن نداریم و همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند، یک بازیکنان آسیب‌دیده شدید داریم که دوران بازتوانی را طی می‌کند و اگر نتواند ممکن است یک بازیکن اضافه کنیم.
صادقی در پاسخ به این سئوال که آیا در پایان ذوب‌آهن مجدد قهرمان می‌شود، بیان کرد: همیشه در دور برگشت حفظ شرایط دور رفت کار بسیار سختی است به این دلیل که فشار تمرینات بالا می‌رود و آسیب‌ها و صدماتی که بازیکنان در تمرینات مکرر دارند کار را سخت می‌کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توان امیدوار به قهرمانی بود.
وی گفت: تیم بهنمیر مازندران و پیکان تیم‌های خوبی هستند و ممکن است با یارگیری در شرایط بهتری قرار گیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار