فعالیت استخر زمینه نشاط اجتماعی را در شهروندان فراهم می کند

مدیر روابط عمومی شهرداری زرین شهر گفت:فعال بودن استخر زمینه نشاط اجتماعی را در شهروندان فراهم می کند از این رو استخر جهان پهلوان تختی شهرداری زرین شهر، با امکاناتی اعم از استخر بزرگسالان و استخر کودکان، سونا بخار و خشک ،جکوزی ،بوفه تریا و اتاق ماساژ آماده خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد .

علیرضا نکویی اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری جلب رضایت‌مندی مردم است و این مهم با مدیریت و برنامه‌ریزی محقق خواهد شد و ما بر این باوریم هیجانات اجتماعی مردم را می توان به یک فرصت اجتماعی تبدیل کرد.
وی افزود: یکی از الزامات توسعه پایدار شهر داشتن شهروندانی پویا و سالم است، شهروند پویا، شهروند با نشاط است و یکی از راههای ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش و تحرک بدنی می باشد.
مدیر روابط عمومی شهرداری زرین شهر تصریح کرد: در این میان نباید فراموش کرد فعال بودن استخر زمینه نشاط اجتماعی را در شهروندان فراهم می کند از این رو استخر جهان پهلوان تختی شهرداری زرین شهر، با امکاناتی اعم از استخر بزرگسالان و استخر کودکان، سونا بخار و خشک ،جکوزی ،بوفه تریا و اتاق ماساژ آماده خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد .
وی ادامه داد: استخر جهان پهلوان تختی شهرداری زرین شهر طرف قرارداد با ارگان های دولتی ذوب آهن و مجتمع فولاد مبارکه و صنایع دفاع اصفهان می باشد و با برگزاری سانس های آزاد ویژه آقایان هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ الی ۲۱:۴۵ و در بخش بانوان در روزهای زوج از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۴۵ و ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ پذیرای شهروندان خواهد بود.
نکویی اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی از دوره مقدماتی تا دوره غریق نجات زیر نظر بهترین و مجرب ترین مربیان با اخذ کارت های مربی‌گری از هیأت نجات غریق استان اصفهان ، برگزاری مسابقات شنا در تمامی رده های سنی و برگزاری کلاس‌های دوره مربی گری از بهمن ماه سال جاری از جمله کلاس‌های آموزشی استخر جهان پهلوان تختی شهرداری زرین شهراست که همواره مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار