جامعه پرستاری شایسته‌ بهترین احترام‌هاست

شهردار زرین شهر گفت: جامعه پرستاری شایسته‌ بهترین احترام‌هاست.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت بزرگ پرستار اسلام حضرت زینب سلام الله علیها ،شهردار و اعضای شورای اسلامی زرین شهر با پرستاران بیمارستان شهدا و درمانگاه سلامت زرین شهر دیدار و با اهدای گل از آنها تجلیل کردند.
میثم محمدی با اشاره به جایگاه و اهمیت شغل پرستاران اظهار کرد: پرستار واژه‌ای است که ناخودآگاه انسان را به یاد آرامش پس از طوفان می‌اندازد چراکه این انسان‌های بی ادعا، خالصانه به فعالیت پرداخته و تمام تلاش خود را معطوف به مراقبت از بیماران می کنند تا بیمار دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کند.
وی افزود: پرستاران در بیمارستان‌ها، واحدهای اورژانس و درمانگاه‌ها با شرایط حساس و پر استرسی روبرو هستند و در چنین شرایط سختی باید به وظیفه مهم مراقبت‌های درمانی خود بپردازند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) نقش پرستاری و بیمارداری در حفظ سلامت و بازگشت سلامت بیمار را معادل با نقش یک پزشک ماهر می داند اما متاسفانه بسیاری از این نکته غفلت دارند و بسیاری از افراد از کوچکترین فعالیت های پرستاران باخبر نیستند از این رو روز پرستار می‌تواند به اطلاع‌رسانی فعالیت پرستاران کمک ویژه‌ای داشته باشد.
وی پرستاران را حافظان سلامت در جامعه دانست و ادامه داد: نباید فراموش کرد پرستاری شغلی سخت و مشقت بار است چراکه در بسیاری از مواقع نزدیکان بیماران قادر به نگهداری از بیماران خود نیستند ولی پرستاران با مهر و عاطفه از بیماران نگهداری می کنند و در واقع پرستاران خادمانی خدایی هستند که شب و روز برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند.
محمدی با بیان اینکه جامعه پرستاری شایسته‌ بهترین احترام‌هاست، اضافه کرد: پرستاران از شان و مقام و جایگاه رفیعی برخوردار هستند و نقش کلیدی و مهمی را در سلامت جامعه ایفا می‌کنند و تلاش آنها سبب آرامش در جامعه اسلامی و بدنبال آن فراهم شدن زمینه بهتر برای بندگی و عبودیت آحاد جامعه است از این رو باید قدردان آنها بود.
وی پرستار را فرشته ای در لباس سفید دانست و عنوان کرد: ارزش گذاری خدمات پرستاری بسیار دشوار است و اجر و پاداش اعمال آنها در نزد خداوند نامحدود و پرستاران با پاسداشت اصول انسانی در پیشگاه خداوند از اجر و بهره‌ی بی‌حسابی برخوردار هستند.
شهردار زرین شهر گفت: با توجه اهمیت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و بخصوص قشر پرستاران برآن شدیم این عزیزان را میهمان سیرک امپراطور در زرین شهر کرده تا لحظاتی شاد را در کنار خانواده خود سپری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار