دستگيري سارقان سيم برق در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از دستگيري دو سارق سيم برق و كابل فشار قوي و كشف بيش از 900 متر كابل برق فشار قوي خبر داد .

دستگيري سارقان سيم برق در شاهين شهر

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان،‌ سرهنگ رجبعلي مختاري در در اين رابطه اظهار كرد: در پي تماس تلفني نگهبان يك شركت صنعتي با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت مقدار زيادي كابل برق فشار قوي از آن شركت و ضرب و شتم وي، بلافاصله ماموارن وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران يك خودروي وانت پيكان و يك خودروي نيسان از سارقان را شناسايي و متوقف كردند. در بازرسي از اين دو خودرو جمعا 900 متر كابل برق فشار قوي به ارزش 500 ميليون ريال كشف شد و در اين خصوص دو سارق دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از مالكان اماكن خصوصي و كارگاه ها خواست اماكن و كارگاه هاي خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز و نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد را بكارگيري كنند و در صورت مشاهده پرسه زني افرادي در حوالي اماكن يا كارگاه ها يا برخورد با هر گونه موارد مشكوك موضوع را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار