آیت الله صدیقی: شبکه های تلگرامی فحشا و منکر و ارتباط با محارم را ترویج می کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم اصفهان جزو خط شکنان کشور هستند، در جهاد دفاعی نقطه عطف بوده و صفحه های زرین را در تاریخ به خود اختصاص داده اند و در کارهای خیر به واسطه عزت و اعتبار خداداد در این امور نسبت به سایر استان ها تقدم دارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم اصفهان جزو خط شکنان کشور هستند، در جهاد دفاعی نقطه عطف بوده و صفحه های زرین را در تاریخ به خود اختصاص داده اند و در کارهای خیر به واسطه عزت و اعتبار خداداد در این امور نسبت به سایر استان ها تقدم دارند.

به گزارش ایمنا، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه امروز-سه شنبه- سوم بهمن ماه در مراسم ولادت جشن حضرت زینب(س) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام شیخ حاج مهدی مظاهری در حسینیه بنی فاطمه اصفهان اظهار کرد: میلاد حضرت زینب پرچمدار مقاومت، قافله سالار فرهنگ عاشورا، افشاگر نفاق و منافقین و فرمانده جنگ نرم علیه ظالمان را به محضر امام زمان(عج) و همه شیعیان جهان تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: پروردگار عزیز از همت های بلند خشنود می شود و از این جهت از بندگان خود خواسته است در عرصه درجات بهشت قدم در راه مسابقه گذاشته و پیشگام شوند و در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیرند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: در آیات دیگری از قرآن آمده که بندگان باید در راه رسیدن به خدا اهل مسابقه و سبقت گرفتن از هم باشند، به طور مثال برای شرکت در نماز اول وقت و سفر کربلا و کارهای خیر مثل رسیدگی به مساجد، یتیم خانه ها و حسینیه ها جزو نخستین نفرات باشند.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه خانه های حضرت حجت (عج) هستند بنابراین اگر روحانیت نباشد، جامعه چراغ و راهنما نداشته و اخلاق و شرف مزری نخواهد داشت، از طرفی مردم تابلو ورود ممنوع به جهنم را نمی بینند زیرا علما مرزبانان ممکلت و خار چشم دشمنان هستند.
صدیقی تصریح کرد: علما مثل شعمی هستند که خود آب می شود اما راه را برای مسافران آماده می کند ومحافل را روشن نگه می دارند.

وی افزود: مردم اصفهان جزو خط شکنان کشور هستند و هم در جهاد دفاعی نقطه عطف بوده و صفحه های زرین را در تاریخ به خود اختصاص داده اند و هم در کارهای خیر به واسطه عزت و اعتبار خداداد در این امور نسبت به سایر استان ها تقدم دارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: عالمی مثل مرحوم شیخ مهدی مظاهری در اجر شهدا و ایثارگران شریک است، چون گوش جان به زمزمه های سحرگاهی این عالم گرانقدر دادند و در بازار الهی پیروز شده و احیای کربلا و عاشورا کردند، بنابراین عالم باید در هر عرصه ای پیشگام باشد همانطور که مرحوم مظاهری خود یک پرچمدار محسوب می شد.

وی ادامه داد: اشک چشم دو نوع است، یکی اشکی که خداوند در مصیبت ها و مظلومیت ها نصیب آدم می کند و دومی اشک شوق است که به هنگام رسیدن یک مسافری که سالها از ما دور بوده از چشم ها جاری می شود.

صدیقی اظهار کرد: زن خوب کمک می کند مرد به خدا نزدیک شده و زندگی ها رنگ خدا بگیرد بنابراین باید از خدا بخواهیم بهترین خانواده را نصیب ما بکند، البته باید در این مسیر از ائمه اطهار(س) به عنوان الگوهای زندگی کمک گرفت تا خانواده های ما نیز برای بقیه مردم در همه عرصه های اخلاقی الگو باشد زیرا این موضوع همان امری است قرآن کریم از ما می خواهد.

وی اضافه کرد: در ابتدای انقلاب برخی از روحانیون خدمت امام خمینی(ره) رسیدند و عرض کردند که شما فرمودید روحانیت هم به امر قضاوت وارد شود اما برای قضاوت اجتهاد و عدالت شرط است، اجتهاد را می توان به دست آورد اما برای به دست آوردن عدالت چه کنیم که امام خمینی(ره) فرمودند باید به دنبال کسب آن بروید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم اصفهان همواره در مناسب های ملی و مذهبی حماسه آفرینی کرده اند، تاکید کرد: اصفهانی ها در برخورد با آشوبگران همواره رکوردشکن بوده اند، بنابراین برای دعای باران نیز باید پیش قدم شوند.

وی افزود: همسر فرعون بهترین الگو برای مردم عالم است زیرا با اینکه با فرعون زندگی می کرد، نفس موسی(ع) به او رسیده و به نهایت ایمان دست یافته بود.

صدیقی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور در سال های گذشته به دنبال ایجاد شبکه مجازی ملی نبوده اند یادآور شد: این همه بدحجابی مناسب کشور شهیدان نیست، از طرفی تلگرام نیز زلزله ای بالاتر از کرمانشاه در کشور ما به وجود آورد اما با وجود اینکه اداره کننده آن در دست دشمن است و به بهانه اینکه در این شبکه ها، مردم تجارت می کنند آن را بازگشایی کرده اند.

وی ادامه داد: شبکه های تلگرامی فحشا و منکر و ارتباط با محارم را ترویج می کنند اما مسئولان علاوه بر تماشای این وضعیت از آن حمایت می کنند.
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: با باز شدن دوباره این شبکه ها با وجود اینکه دشمنان دوباره مشغول آدرس دهی هستند، ما این دشمن را در خانه های خود آورده ایم و رییس جمهور نیز اصرار دارد این وضعیت باقی بماند، اما اگر این شرایط ادامه پیدا کند کشور ما وضعیتی بدتر از لیبی پیدا خواهد کرد بنابراین وقت آن نرسیده است که از دولت مطالبه کنید که چرا شبکه ملی نداشته و به داخل متکی نیستیم؟

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان کشور توانایی این را دارند که مثل شهید احمدی روشن و شهید شهریاری وارد عرصه های هسته ای شوند اما تحویل گرفته نشده و به آنها میدان برای فعالیت موثر نمی دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار