خريد آسان دوچرخه در هفته نكوداشت اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، از آغاز به کار طرح "بفرمایید دوچرخه" در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد و گفت: این طرح فرصت مناسبی برای خرید دوچرخه مورد نظر شهروندان است و حدود 70 درصد فروشگاه‌های دوچرخه از این طرح استقبال کردند.

خريد آسان دوچرخه در هفته نكوداشت اصفهان

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به اجرای طرح "بفرمایید دوچرخه" در اصفهان اظهار كرد: طرح "بفرمایید دوچرخه" برای نخستین بار در کشور و در اصفهان و با هدف استفاده و دسترسی آسان شهروندان از دوچرخه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح "بفرمایید دوچرخه" با مشارکت اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان و بانک رسالت اجرا می‌شود، افزود: در اين طرح حدود 50 فروشگاه اصلی شهر با تسهیلات و تخفیف‌های ویژه دوچرخه مدنظر را به شهروندان عرضه می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان خرید دوچرخه است که با اجرای طرح "بفرمایید دوچرخه"، می‌توانند دوچرخه و پاکروی مدنظر خود را با تسهیلات ویژه خریداری کنند.

وی گفت: همچنین شرایط و تسهیلات فروشگاه‌ها به زودی به شهروندان اعلام می‌شود که این فرصت مناسبی برای خرید دوچرخه، دوچرخه‌های معمولی، اسکوتر برقی و انواع پاکرو است.

صلواتی خاطر نشان كرد: این طرح فرصت مناسبی برای خرید دوچرخه مورد نظر شهروندان است؛ خوشبختانه شاهد استقبال خوب اصناف و فروشگاه‌های دوچرخه از این طرح در اصفهان بودیم و حدود 70 درصد فروشگاه‌های دوچرخه از این طرح استقبال کردند.

وی به مزیت اجرای طرح "بفرمایید دوچرخه" اشاره کرد و گفت: شهروندان هنگام خرید دوچرخه، علاوه بر دريافت تخفیف خرید دوچرخه مي‌توانند به صورت اقساط قرض الحسنه تا سقف یک سال و بیشتر دوچرخه خریداری کنند. تا كنون در شهر اصفهان و سراسر کشور چنین شرایطی وجود نداشت و برای نخستین بار با اجرای این طرح امکانی فراهم می‌شود تا شهروندان دوچرخه مورد نظر خود را با تسهیلات ویژه خریداری کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هدف از اجرای طرح‌هایی با عنوان دوچرخه را، تبدیل اصفهان به شهر دوچرخه‌ها دانست و گفت: از آن جایی که اصفهان در گذشته‌های دور شهر دوچرخه‌ها نامگذاری شده بود در حال حاضر اگر بخواهیم دوباره اصفهان را به شهر دوچرخه‌ها بدل کنیم باید با قرار دادن دوچرخه در اختیار شهروندان، مسیرها و زیر ساخت‌های دوچرخه و بستری برای فرهنگ سازی به وجود بیاوریم تا بتوانیم سهم سفر با دوچرخه را در شهر اصفهان افزایش بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های دیگری نیز در پویش مردمی ترافیک اجرا می‌شود که همه این‌ها به دلیل مهیا ساختن شرایط دسترسی آسان شهروندان به استفاده از دوچرخه و دوچرخه‌های برقی و پاکرو است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار