خدمات سفر نوروز ۹۷ با شعار « اصفهان، شهر هنر و خلاقیت» ارایه می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرداری اصفهان امسال با شعار «اصفهان، شهر هنر و خلاقیت» آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، اما برای خدمت‌رسانی به مسافران باید از اقدامات جزیره‌ای خودداری شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرداری اصفهان امسال با شعار «اصفهان، شهر هنر و خلاقیت» آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، اما برای خدمت‌رسانی به مسافران باید از اقدامات جزیره‌ای خودداری شود.

حیدر قاسمی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان امسال با شعار «اصفهان، شهر هنر و خلاقیت» آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، در این راستا شهرداری اصفهان به کمک سایر دستگاه‌های مرتبط از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد تا مسافران با خاطرات خوبی از این شهر به دیار خود بازگردند.

وی با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به مسافران باید از اقدامات جزیره‌ای خودداری شود، تصریح کرد: سلامت در سفر برای میزبان و میهمان از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو برنامه‌ریزی‌ها در ستاد هماهنگی خدمات سفر باید به گونه‌ای انجام شود که شرایط خوبی برای مسافران فراهم شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه حضور گردشگران برای شهر اصفهان می‌تواند منافع اقتصادی خوبی به همراه داشته باشد، برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌مندی هر چه بهتر گردشگران از امکانات شهر در ایام نوروز خواهیم داشت.

قاسمی با اشاره به افزایش ترافیک شهر در ایام نوروز، اظهارکرد: در ایام نوروز ترافیک شهر باید به گونه‌ای مدیریت شود تا مسافران به راحتی بتوانند به نقاط دلخواه خود رفت و آمد داشته باشند، اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها باید به نحوی انجام شود که مسافر مقصد خود را به آسانی پیدا کند و این وظیفه به عهده ستادهای اسکان و هدایت مسافران است، البته کمیته حمل و نقل نیز باید ترافیک شهر را به گونه‌ای کنترل کند تا به ویژه در معابر مرکزی و تاریخی شهر عبور و مرور شهروندان و مسافران به خوبی انجام و از تشدید ترافیک در شهر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در بخش اطلاع‌رسانی، سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به عنوان کانال ارتباطی قوی می‌تواند ارتباط خوبی با مسافران نوروزی برقرار کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان به مشکلات ناشی از فعالیت کلید به دستان در ورودی‌های شهر اشاره و تصریح کرد: فعالیت افراد کلید به دست و سد معبر آنها یکی از مهمترین دغدغه‌های ستاد تسهیلات خدمات سفر است که می‌طلبد اتحادیه مشاوران املاک نسبت به رفع این معضل با همکاری کمیته مربوطه در ستاد اقدام کند.

قاسمی به ظرفیت‌های باغ فدک برای اسکان مسافران نوروزی اشاره و اظهارکرد: باغ فدک به عنوان کمپ گردشگری اصفهان تنها محل اسکان روباز در شهر محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار