کویر تا پشت دیوارهای اصفهان آمده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان استانی که ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد دچار خشک‌سالی شده و کویر تا پشت دیوارهای آن آمده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان استانی که ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد دچار خشک‌سالی شده و کویر تا پشت دیوارهای آن آمده است.

به گزارش فارس ، علی مقدس‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اصفهان اظهار کرد: اصفهان به عنوان استانی که ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد دچار خشکسالی شده و کویر تا پشت دیوارهای آن آمده است.

وی افزود: محور توسعه استان گردشگری مطرح می‌شود در حالی که نه فرودگاه آن متناسب این حوزه است نه زیرساخت‌های دیگر آن تجهیز شده است.

معاون هماهنگ امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: تغییر مدیریت زمانی که پروژه‌ای آماده انجام است با مدیر جدید آن را متوقف و شروع به پروژه جدید می‌کند اتلاف منابع را به همراه دارد.

مقدس‌زاده تصریح کرد: برای برون رفت از این رکود اقتصادی که به دلیل عدم تزریق نقدینگی است و باید از منابع بخش خصوص استفاده کرد.

احمد رضوانی فرماندار اصفهان در این جلسه اظهار کرد: کشاورزان اصفهان به گونه‌ای دچار مشکل شده‌اند که به معنی واقعی کلمه مستحق هستند، با توجه به خشکسالی موجود تنها راه پرداخت حقابه به نظر می‌رسد.

وی افزود: پس از آب، معضل اشتغال در این منطقه دامن‌گیر همه خانواده‌هاست؛ عدم رونق صنایع‌دستی به ویژه فرش دستبافت، آلودگی در منطقه سجزی، مهاجرت در روستاها و نقاط حادثه‌خیز از دیگر معضلات منطقه شهرستان اصفهان است.

به گزارش فارس، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اصفهان صبح امروز با حضور ابوالفضل رضوی معاون توسعه مناطق روستایی و عشایری رئیس‌جمهور برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار