مهار حریق خودروی وانت پراید در مبارکه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه از مهار حریق خودرو وانت پراید توسط آتش نشانان شهرستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه از مهار حریق خودرو وانت پراید توسط آتش نشانان شهرستان خبر داد.

کیومرث مختاری در گفت‌و گو با ایمنا ، اظهار کرد: پیرو تماس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبارکه از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی وانت پراید خبر داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی وانت پراید که حامل تعدادی لوازم خانگی از قبیل تلویزیون، یخچال و ... بود و از بوشهر به سمت اصفهان در حال حرکت بود، به دلایل نامشخصی و از قسمت بار دچار آتش سوزی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات ویژه اطفای حریق شعله‌های آتش را کاملاً مهار کرده و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند، گفت: با توجه به اینکه راننده دیر متوجه آتش سوزی شده بود، تمامی لوازم درون این خودرو در آتش سوخت.

مختاری با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به دو سرنشین خودرو آسیب نرسید، اظهار کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده پایانه و استقرار تعداد زیادی خودرو سنگین در این محل از مسئولان در خواست کرد: هر چه سریع‌تر نسبت به احداث ایستگاه آتش نشانی در محل پایانه بار اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با قدردانی از همکاری آتش نشانی شهر طالخونچه در عملیات اطفاء حریق، گفت: نیروهای امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طالخونچه با توجه به نزدیکی به محل حادثه، همکاری خوبی در اطفاء حریق این خودرو داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار