دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت خبر داد که به وسیله خودروهای مسروقه اقدام به کیف قاپی می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت خبر داد که به وسیله خودروهای مسروقه اقدام به کیف قاپی می کردند.
سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند دو مرد و یک زن سارق را که به صورت حرفه ای در امر سرقت خودرو و کیف قاپی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر نمایند.
وی افزود: این سارقان پس از سرقت خودروهای پراید از سطح شهرستان از آنها برای کیف قاپی در کلانشهر اصفهان استفاده می کردند.
وی ادامه داد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتا به چندین فقره کیف قاپی و سرقت خودرو در سطح شهرستان و مرکز استان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضایی منتقل و با قرار صادر روانه زندان شدند.
سرهنگ مختاری در پایان با اشاره به آسیب پذیرتر بودن خودروهای پراید در برابر سارقان به مالکان این خودروها توصیه کرد حتما وسایل نقلیه خود را به قفل فرمان و قفل پدال مجهز کنند چرا که استفاده از این تجهیزات در هنگام پارک خودرو احتمال وقوع سرقت آنها را کاهش می دهد.

کشف بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.
سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند یک دستگاه خودروی 206 را متوقف و در بازرسی آن، مقدار بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر را شامل 20 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط نمایند.
سرهنگ مختاری در پایان اظهار داشت: در این رابطه دو قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار