نقاشی روی آب؛ اثری شگفت انگیز از هنرمند لرستانی

هنرمند خوش ذوق لرستانی با وسایل بسیار ابتدایی نقش‌های خود را بر آب می‌کشد تا سبب شگفتی شود.

نقاشی روی آب؛ اثری شگفت انگیز از هنرمند لرستانی

هنرمند خوش ذوق لرستانی با وسایل بسیار ابتدایی نقش‌های خود را بر آب می‌کشد تا سبب شگفتی شود.
به گزارش تسنیم، فضل‌الله فتحی نژاد یکی از هنرمندان خوش ذوق لرستانی است که در سالیان گذشته کار خود را با نقاشی ساختمان آغاز کرده است اما ذوق و اشتیاق این هنرمند لرستانی به نقاشی سبب شده تا این سبکی از نقاشی را ابداع کند که در نوع خود کم نظیر و جالب است.


این هنرمند که با وسایل و ابزار بسیار ابتدایی نقش‌های خود را بر آب می‌کشد می‌گوید: از دوران ابتدایی با هنر طراحی و نقاشی آشنا شدم و بعد شروع کردم به نقاشی‌های مختلف و با خودکار طرح های هنرمندان را می‌کشیدم.
وی به نقاشی روی آب اشاره می‌کند و می افزاید: چون این سبک روی آب بود اسم سبکم را "توژ "گذاشتم، وسایل کارم نیز یک تشت کوچک و سه رنگ است.
این هنرمند لرستانی عنوان می‌کند: پس از اینکه کارم را با این رنگ‌ها انجام دادم و نقشم را پیاده کردم، نقشم بعد از چند دقیقه محو می‌شود که من با یک دوربین عکسش را می‌گیرم و چاپ می‌‎کنم.

این هنرمند خوش ذوق لرستانی در رابطه با ویژگی‌های این سبک از نقاشی که به توژ نام‌گذاری کرده است بیان می‌کند: نقاشی من نه کپی از کار کسی است و نه کسی می‌تواند آن را کپی کند.
از آنجا که کار این هنرمند لرستانی هنوز به ثبت نرسیده است دغدغه او این است که به ثبت برسد که در این زمینه نیز می‌گوید: هنوز کار من را ثبت نکرده‌اند و احتمالا دارد کسی آن را بردارد بنابراین از مسئولان درخواست دارم کمکم کنند تا بتوانم این سبک را به نام خودم به ثبت برسانم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار