قصه پر غصه شهرزاد

فصل سوم شهرزاد از فردا در سراسر کشور توزیع می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به این سریال خواهد بود. سریال شهرزاد موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در فصل اول به موفقیت چشمگیری دست یافت و توانست با اقبال مخاطبان مواجه شود و اعتماد مخاطبان به سریال‌های شبکه نمایش خانگی را بازگرداند.

قصه پر غصه شهرزاد

فصل سوم شهرزاد از فردا در سراسر کشور توزیع می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به این سریال خواهد بود. سریال شهرزاد موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در فصل اول به موفقیت چشمگیری دست یافت و توانست با اقبال مخاطبان مواجه شود و اعتماد مخاطبان به سریال‌های شبکه نمایش خانگی را بازگرداند. پیش از سریال شهرزاد مخاطبان و علاقه مندان به تماشای سریال‌های ایرانی به غیر از سریال‌های صداو سیما انتخاب دیگری نداشتند اما با انتشار سریال خوش ساخت شهرزاد این سریال به رقیب اصلی سریال‌های سیما تبدیل شد و گوی سبقت را در جلب مخاطبان از این رسانه نیز ربود. پس از موفقیت فصل اول شهرزاد حسن فتحی فصل دوم این سریال را روانه شبکه نمایش خانگی کرد هرچند که فصل دوم با انتقادات و اشکالات بسیاری همراه بود و نتوانست رضایت مخاطبان و طرفداران پروپاقرص این سریال را جلب کند و به نظر می‌رسید که مجموعه موفق شهرزاد به شکستی بزرگ رسیده است اما حسن فتحی اعلام کرد که فصل سوم این سریال متفاوت‌تر و جذاب‌تر از فصل دوم وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود تا مخاطبان این سریال در انتظار فصلی جدید و جذاب‌تر از شهرزاد باشند.

چرا فصل سوم با اهمیت است؟

موفقیت و ناکامی فصل سوم شهرزاد بسیار با اهمیت است ، در صورتی که این سریال نتواند شکست فصل دوم و نارضایتی مخاطبانش در فصل قبل را جبران کند با وجود فصل اول بسیار موفق و خوش ساخت در کنار سایر سریال‌های ناموفق و شکست خورده شبکه نمایش خانگی قرار می‌گیرد و محبوبیتش به شدت کاهش می‌یابد. این موضوع می‌تواند در رزومه کاری حسن فتحی و بازیگرانی همچون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی نیز تأثیر منفی بگذارد و مهم‌تر اینکه اعتماد مخاطبان شبکه نمایش خانگی که خود با توزیع فصل اول به دست آورده را از دست بدهد. اما موفقیت فصل سوم می‌تواند شهرزاد را به یکی از ماندگارترین سریال‌های ایرانی تبدیل کند و در کنار آثاری همچون هزار دستان علی حاتمی قرار دهد.


گمانه زنی‌ها درباره فصل سوم

آن طور که از تیزرهای منتشر شده از فصل سوم بر می‌آید، این سریال فضای تلخ و غم انگیزی در این فصل خواهد شد و احتمالاً فضای شهرزاد در فصل سوم قرینه فصل اول بوده و کشمش‌های عاشقانه و حوادث سیاسی آن در بستر تاریخ بیش از فصل دوم خواهد بود. درباره اضافه شدن بازیگران جدید نیز آن طور که به نظر می‌آید هیچ بازیگر جدیدی به این سریال در فصل سوم اضافه نخواهد شد. حضور بازیگران جدید در فصل دوم نه تنها در پیشبرد سریال نقش زیادی نداشت بلکه اختلال‌هایی نیز در سریال ایجاد می‌کرد و انتقاداتی به بازی برخی از بازیگران جدید و هم چنین نقش‌های آنها وارد بود از جمله این نقش‌ها می‌توان به سروان آپرویز با بازی امیر جعفری اشاره کرد هرچند که تنها نقش و شخصیت موفق اضافه شده به فصل دوم که در فصل سوم نیز شاهد حضور او خواهیم بود شخصیت همایون با بازی امیرحسن فتحی است.

فصل سوم سریال شهرزاد در حالی از فردا در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود که موفقیتش می‌تواند آینده سریال‌های بعدی نمایش خانگی را تضمین کند و هم چنین شهرزاد را به ماندگارترین سریال ایرانی تبدیل کند. باتوجه به پخش سریال‌های نه چندان قدرتمند و خوش ساخت طی ماه‌های آینده از صدا و سیما سریال شهرزاد می‌تواند در میان مخاطبان سریال دوست ایرانی یکه تازی کند، باید منتظر ماند و دید حسن فتحی در فصل سوم چه تدارک دیده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار