افتتاح چمن فولادشهر با برگزاری بازی آسیایی

با گذشت چندین ماه از برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در نقش‌جهان، پس از تعویض چمن فولادشهر این تیم باری دیگر به خانه بازگشته و بازی روز سه شنبه خود برابر نماینده هند را در این ورزشگاه برگزار می‌کند.

با گذشت چندین ماه از برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در نقش‌جهان، پس از تعویض چمن فولادشهر این تیم باری دیگر به خانه بازگشته و بازی روز سه شنبه خود برابر نماینده هند را در این ورزشگاه برگزار می‌کند.
به گزارش تسنیم ، ذوب‌آهن اصفهان در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه امسال خود روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم آیزاول هندوستان قهرمان لیگ‌برتر هندوستان می‌رود تا در صورت پیروزی در برابر نماینده هند جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند.
ذوب‌آهن امسال با توجه به شرایطی که برای تیم نفت تهران به وجود آمد مجوز حضور در دوره پلی‌آف را کسب کرده و همچنین هفتمین دوره حضور خود را در لیگ‌ قهرمانان آسیا با مربی‌گری امیر قلعه‌نویی تجربه می‌کند، این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور قطع بازیکنان جوان و جویای نام ذوب‌آهن در این دیدارها به نحوی بهتر دیده می‌شوند.
ذوب‌آهن در سال 2010 تا بالاترین سطح این رقابت‌ها نیز پیش رفته و نایب قهرمانی آسیا را از نیز کسب کرده، لیگ قهرمانان از شرایط متفاوتی نسبت به لیگ ایران برخوردار است و این امر می‌تواند انگیزه بسیار زیاد و متفاوتی را در بین بازیکنان به‌وجود آورد و اگر ذوب‌آهن این رقابت حساس را از دست دهد، اجازه ورود به لیگ قهرمانان را ندارد.
از اواسط نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن با توجه به تعمیرات ورزشگاه خانگی خود مجبور به انتقال دیدارهایش به نقش‌جهان شد اما پس از گذشت تنها چندین ماه ورزشگاه فولادشهر در یک پروژه سنگین و تلاش شبانه‌روزی برای میزبانی از این دیدار حساس آماده شده و روز سه‌شنبه همزمان با دیدار ذوب‌آهن و آیزاول این ورزشگاه بازگشایی می‌شود.
چمن ورزشگاه فولاد‌شهر پس از سال‌ها تعویض شد، چمنی که بسیاری از بازی‌های سپاهان و ذوب‌آهن را در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا چندین سال میزبانی کرده است، در حال حاضر ورزشگاه فولاد‌شهر در شرایط ایده‌آلی برای برگزاری مسابقه روز سه‌شنبه به سر می‌برد.
به گزارش تسنیم تیم آیزاول هندوستان برای دیدار برابر ذوب‌آهن بامداد دوشنبه وارد اصفهان می‌شود، این دیدار روز سه شنبه ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار