خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک مهمان اصفهان می‌شوند

سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود» از دهم بهمن ماه در اصفهان آغاز می‌شود و به مدت 5 روز برپا خواهد بود.

سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود» از دهم بهمن ماه در اصفهان آغاز می‌شود و به مدت 5 روز برپا خواهد بود.

به گزارش فارس سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود»که تا 14 بهمن‌ماه امسال در پل شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه خواهد داشت، حدود 100 خودرو کلاسیک، 50 خودرو آفرود و 30 موتورسیکلت کلاسیک را در معرض نمایش عموم قرار خواهد داد.

این نمایشگاه با همکاری کمیته خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک و کمیته خودروهای آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در 8 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن برگزار می‌شود و تنوع بیشتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت؛ از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به نمایش خودروهای شخصیت‌های مطرح تاریخی کشورمان مانند معتمدالدوله، پسر ظل‌السلطان حاکم اصفهان در زمان قاجار اشاره کرد.

همچنین انواع مدل‌های خودروهای کلاسیک با برندهای کادیلاک، کرایسلر، بنز، BMW، پژو، رنو و فولکس در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار خواهد گرفت؛ در این نمایشگاه دو غرفه ویژه به اتومبیل‌های تولید داخل در دهه‌های گذشته اختصاص یافته که در یکی از آنها، محصولاتی مانند خودروهای بیوک و شورلت در آن به نمایش در خواهد آمد.

در یک غرفه دیگر، تمامی مدل‌های خودرو پیکان تولید کشورمان از ابتدا تا پایان تولید به نمایش درمی‌آید و حس نوستالژی منحصر به فردی را به بازدیدکنندگان منتقل خواهد کرد؛ در سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود» یک غرفه نیز به موتورسیکلت‌های دهه 1940 به بعد اختصاص یافته است.

اتفاق ویژه‌ای که در این نمایشگاه خواهد افتاد، نظرسنجی از بازدیدکنندگان درباره خودروها و موتورسیکلت‌های پرطرفدار است؛ به این ترتیب که بازدیدکنندگان با استفاده از برگه‌های نظرسنجی، نظر خود را درباره بهترین خودروها و موتورسیکلت‌های به نمایش درآمده اعلام می‌کنند و در نهایت به پرطرفدارترین خودروها جوایزی تعلق می‌گیرد؛ ضمن اینکه به بازدیدکنندگانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند نیز جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

به گزارش فارس، ساعت بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود» 15 تا 22 در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار