جزئیات جدید تعطیلی مدارس در شهرستان‌های اصفهان

با ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان شاهد بارش برف در مناطق مختلف اصفهان بودیم که برودت هوا و لغزندگی معابر را به دنبال داشته است، این مسأله موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌های اصفهان شده است.

با ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان شاهد بارش برف در مناطق مختلف اصفهان بودیم که برودت هوا و لغزندگی معابر را به دنبال داشته است، این مسأله موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌های اصفهان شده است.

به گزارش فارس ، با ورود سامانه جدید بارشی به استان اصفهان شاهد بارش برف در مناطق مختلف اصفهان بودیم که برودت هوا و لغزندگی معابر را به دنبال داشته است، این مسأله موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌های اصفهان برای روز دوشنبه 9 بهمن ماه شده است که در ادامه مشروح آن را می‌بینید.

* مدارس مهردشت تعطیل شد

با اعلام آموزش و پرورش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم منطقه مهردشت نجف‌آباد در روز دوشنبه نهم بهمن به علت بارش سنگین برف و لغزندگی معابر تعطیل است.

* مدارس جرقویه سفلی، بن‌رود و جلگه تعطیل شد

با اعلام روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان کلیه دوره‌های تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم بخش جرقویه سفلی، منطقه بن‌‌رود و منطقه جلگه استان اصفهان در روز دوشنبه نهم بهمن به علت بارش سنگین برف، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل است.

* تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی‌ها در خوانسار

طبق اعلام روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوانسار با توجه به بارش برف و برودت هوا، کلیه واحدهای پیش دبستانی وابسته به آموزش و پرورش و مدارس ابتدایی شهر و روستا دوشنبه تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.

* مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در نایین تعطیل شدند

با اعلام اداره آموزش و پرورش مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم در شهرستان نایین دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل خواهند بود

* مدارس شهرستان‌هایی که فردا دایر خواهد بود و تعطیل نیست

بر اساس آخرین اخبار تا این لحظه مدارس شهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر، گلپایگان، چادگان، فریدن و فریدونشهر دایر خواهد بود و تعطیل نیستند.

تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس شهرستان نطنز و بادرود به ساعت 6 صبح امروز موکول شد.

* تعطیلی مدارس ابتدایی در مناطق روستایی تیران و کرون

باتوجه به بارش برف و برودت هوا و لغزندگی و یخ زدن سطح معابر طبق هماهنگی‌های به عمل آمده دوره پیش‌دبستانی در تمام نقاط شهرستان تیران و کرون و دوره اول و دوم ابتدایی در مناطق روستایی دوشنبه 96.11.09 تعطیل است؛ مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرهای تیران، رضوانشهر و عسکران نیز دوشنبه نهم بهمن دایر هستند.

* مدارس ابتدایی منطقه زرین‌شهر تعطیل شدند

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه زرین‌شهر از تعطیلی دانش‌آموزان مقاطع دبستان و پیش‌دبستانی این شهر در نوبت صبح روز دوشنبه خبر داد.

* مدارس ابتدایی و متوسطه اول اردستان تعطیل شدند

مدارس پیش‌دبستانی، دبستان و متوسطه دوره اول اردستان امروز دوشنبه 9 بهمن به علت برف و یخ‌بندان تعطیل شدند.

* تأخیر یک ساعته آغاز به کار مدارس شهرستان دهاقان در همه مقاطع

با توجه به شرایط بارش، برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی معابر کلیه مدارس مقاطع تحصیلی اعم از پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان دهاقان در روز دوشنبه نهم بهمن از ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند کرد.

مدارس روستای قمیشلو نیز به دلیل مشکلات ایاب و ذهاب در طول روز تمام تعطیل خواهند بود.

* کلیه مقاطع تحصیلی نایین تعطیل شد

امروز دوشنبه نهم بهمن ماه کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان #نایین به علت بارش برف دیشب و یخبندان شدید تعطیل است.

* مدارس ابتدایی نطنز تعطیل شد

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش #نطنز؛ مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرهای نطنز و طرقرود و روستاهای بخش مرکزی به علت بارش برف و یخبندان و برودت هوا دو شنبه نهم بهمن ماه تعطیل است؛ مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت #تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در بادرود مدارس متوسطه اول و دوم ،هنرستان های امروز دوشنبه دایر است؛ مدارس ابتدایی شهر و روستا نیز با 2 ساعت #تاخیر شروع به کار می کنند، پیش دبستانی هم تعطیل هستند.

* آغاز به کار با تاخیر همه مقاطع تحصیلی در زواره

در شهر زواره مدارس پیش دبستانی #تعطیل و فعالیت بقیه مقاطع با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار