آذری: نفوذ و قدرت قطری‌ها بیشتر است

مدیرعامل ذوب آهن معتقد است علی‌رغم تلاش‌های مدیران ایرانی، قطر به علت نفوذ زیادی که در AFC دارد توانست مناقشه فوتبالی را از عربستان و امارات ببرد.

مدیرعامل ذوب آهن معتقد است علی‌رغم تلاش‌های مدیران ایرانی، قطر به علت نفوذ زیادی که در AFC دارد توانست مناقشه فوتبالی را از عربستان و امارات ببرد.
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت وگو با ایسنا درباره مناقشه فوتبالی ایران و عربستان و همین طور پیروزی قطر در گرفتن میزبانی از تیم‌های عربستانی و اماراتی تصریح کرد: مساله این است که قطر توانسته در جدال با عربستان و امارات پیروز شود و در زمین خود از نمایندگان این دو کشور میزبانی کند.
او ادامه داد: قطر همان طور که توانست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را از بسیاری از کشورهای صاحب نام بگیرد، توانست در این مجادله با دو رقیب خود یعنی عربستان و امارات پیروز شود و تیم‌هایش در زمین خود میزبان عربستانی‌ها و اماراتی‌ها باشند.
مدیرعامل ذوب آهن درباره علت این پیروزی قطر و همین طور ناکامی ایران بیان کرد: علت اصلی این موفقیت قطری‌ها قدرت نفوذ بین‌المللی این کشور است. نفوذی که آن‌ها در فیفا هم داشتند و توانستند میزبانی جام جهانی را بگیرند و در AFC هم که در جدال با کشورهای پرقدرتی چون عربستان و امارات برنده شوند. ما چنین قدرت و نفوذی نداریم. مدیران ما اگر بهترین مدیران نیز باشند، به دلیل این که نفوذ نداریم، هیچ‌گاه نمی‌توانیم در چنین جدال‌هایی برنده باشیم.
آذری درباره علت این نفوذ گفت: این باید از قطری‌ها سوال شود. من نمی‌توانم بگویم که چه چیزی علت نفوذ قوی این کشور است اما آن چیزی که می‌دانم این است که مدیران ما تلاش خود را انجام دادند اما متاسفانه موفقیتی برای میزبانی در کشور خودمان حاصل نشد. چیزی که مشخص است این است که نفوذ قطری‌ها به حدی از ما بیشتر است که آن‌ها توانستند از حق خود دفاع کنند.
او در پایان درباره ورزشگاه میزبان دیدار ذوب آهن مقابل نماینده هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فولادشهر آماده است و ما در زمین خود میزبان این تیم خواهیم بود. اگر مردم برای ما دعا کنند و هوداران‌مان از تیم محبوب خود حمایت کنند، ذوب آهن می‌تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار