آذری: آیزاول هند تیم جوان و با انگیزه‌ای است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: وضعیت ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از نماینده هند خوب است و جای نگرانی نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: وضعیت ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از نماینده هند خوب است و جای نگرانی نیست.

سعید آذری در گفت و گو با ایمنا در مورد وضعیت ورزشگاه فولادشهر پس از بارش برف شب گذشته، اظهار کرد: چمن ورزشگاه فولادشهر با کاور پوشانده شده بود و برف شب گذشته روی آن بارید که کار ما را خیلی راحت کرد. حجم برف زیاد است، اما فکر می‌کنم تا ظهر از ورزشگاه تخلیه ‌شود.

وی ادامه داد: باشگاهی که در مدت ۶۰ روز حدود ۷۵ مترمکعب خاک را جابه‌جا، بتن‌ریزی و زیرسازی کرده و دو زمین را ساخته است، برف ۱۵ سانتی‌متری نمی‌تواند جلوی کارش را بگیرد و تسلیم برف نمی‌شویم. علاوه بر اینکه امروز تمام کارکنان مجموعه‌های باشگاه در ورزشگاه فولادشهر بسیج شده‌اند و همه با عشق در حال کار هستند تا ورزشگاه را از برف تخلیه کنند و تا ظهر ورزشگاه از برف تخلیه، خط‌کشی و چمن‌زنی می‌شود و آن را تحویل ناظر می‌دهیم و جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به اینکه اگر دوباره امشب برف ببارد چه اقداماتی انجام می‌دهید، افزود: امشب هم زمین را کاور می‌کنیم. ضمن اینکه طبق مدل‌های هواشناسی که چک کرده‌ایم امشب بارندگی نداریم، اما زمین بعد از تمرین دو تیم پوشانده می‌شود و برای بازی فردا آماده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم آیزاول هند ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در فولادشهر تمرین دارد و ذوب‌آهن هم بعد از آیزاول تمرینش را آغاز می‌کند.

آذری در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با تیم آیزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا، خاطرنشان کرد: مسائل فنی به من مربوط نمی‌شود، اما تیم در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و با توجه به پیروزی که ذوب‌آهن در اهواز مقابل استقلال خوزستان به‌دست آورد به‌عنوان نماینده کشور آماده مبارزه خوب مقابل نماینده هند است.

به کمک‌های مالی بیشتری نیاز داریم

وی در مورد وضعیت مالی ذوب‌آهن و برطرف شدن مشکلات مالی، افزود: مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و اعضای هیأت مدیره کارخانه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند، هیأت مدیره باشگاه هم پیگیر است تا مشکلات مالی حل شود. خوشبختانه شرایطمان بهتر شده، اما به کمک‌های مالی بیشتری نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد پیش‌بینی پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله گروهی، گفت: پیش‌بینی در فوتبال غیرممکن است، ما همه تلاشمان را برای پیروزی می‌کنیم. تلاشمان را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا از ۶۰ روز گذشته شروع کردیم که چمن ورزشگاه را درست کردیم و سایر موارد به بازیکنان و تفکرات مربیان بستگی دار. به آن‌ها اعتقاد و ایمان داریم و مطمئن هستیم که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم.

آذری در مورد شرایط تیم هندی، اظهار داشت: آیزاول هند تیم جوان و با انگیزه‌ای است و چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه وجودشان در مقابل ذوب‌آهن ظاهر می‌شوند.

سپاهان بهترین انتخاب را انجام داد

وی در مورد انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به‌عنوان سرمربی تیم سپاهان، ادامه داد: ابراهیم‌زاده هم یک مربی بومی است و هم جزء با دانش‌ترین مربیان ما است و مدیریتش به همه اثبات شده است. او از نظر علم و دانش فوتبال هم جزء برترین‌ها است و فکر می‌کنم سپاهان بهترین انتخاب را انجام داد.

آذری در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهتر نبود ابتدا مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شود و او سرمربی تیم را انتخاب کند، تأکید کرد: مسایل مدیریتی سپاهان به من ارتباطی ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار