علیرضا رحیمی: مطمئنم نویدکیا از انتخاب ابراهیم‌زاده حمایت می‌کند

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان گفت: از انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی تیم حمایت می‌کنم و مطمئنم محرم نویدکیا هم از تیم حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان گفت: از انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی تیم حمایت می‌کنم و مطمئنم محرم نویدکیا هم از تیم حمایت خواهد کرد.
به گزارش مهر، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در گفتگویی با توجه به اتفاقات حادث شده طی هفته های گذشته در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خواستار ایجاد وحدت و همدلی بین لایه های مختلف این باشگاه قدیمی اصفهانی شد .

علیرضا رحیمی گفت: از همه عزیزان بویژه هواداران خونگرم و بردبار سپاهان می خواهم الان که بنا به تصمیم هیئت مدیره باشگاه آقای منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است از ایشان و کادرشان حمایت کنند تا تیم از این شرایطی که بوجود آمده رها گردد. این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه اختلافات کنار گذاشته شود و هواداران یکدل و یکپارچه روی پله ها و در همه جا حمایت خود را از طلایی دلان اعلام نمایند که اگر نشود قطعاً به باشگاه لطمه خواهد زد و دود آن به چشم شما هواداران خواهد رفت.

وی تاکید کرد: بنده به سهم خود و به عنوان یک سپاهانی پایبند به این انتخاب احترام گذارده و مطمئن هستم آقای محرم نوید کیا که به نوعی سمبل وفاداری به تیم می باشد نیز از تیم حمایت خواهد نمود و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .تیم سپاهان امروز بیش از پیش به چتر حمایتی همه ما نیازمند است، چتر حمایتی خود را یکپارچه کنیم تا بتوانیم به آینده درخشان تیم امیدوار باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار