صدور بیش از ۲ میلیون کارت ملی هوشمند در اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح تعویض کارت ملی تاکنون ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۱۳ کارت ملی هوشمند صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح تعویض کارت ملی تاکنون ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۱۳ کارت ملی هوشمند صادر شده است.
حسین غفرانی در گفت‌­و­گو با تسنیم با اشاره به اینکه مردم اصفهان فرصت چندانی برای مراجعه به مراکز اعلام شده برای تقاضا و دریافت کارت ملی هوشمند ندارند، اظهار داشت: کارت ملی نمونه قدیم به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و ملاک مراجعه مردم به دستگاه­ها در سال آینده کارت ملی هوشمند خواهد بود.
وی با بیان اینکه اصل کارت ملی در ارائه خدمت تنوع و انعطاف دارد، افزود: کارت ملی هوشمند، تکمیل کننده چرخه دولت الکترونیک است و کشورهایی که از آن استفاده کرده­اند، مزایای بی­نظیری در متن و عملکرد این کار تجربه کرده­اند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان بیان کرد: از ابتدای طرح تا کنون 2 میلیون و 135 هزار و 713 کارت ملی هوشمند صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه 54 درصد مردم اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: افرادی که تا کنون برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند، هر چه زودتر به مراکز صدور مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه آنها، نتیجه­ای جز تاخیر در کار خدمات رسانی، عدم اجرای کامل پروﮊه و ایجاد مشکل برای خود مردم در بر نخواهد داشت.
غفرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 144 دفتر خدمات مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند، به مردم اصفهان ارائه می­کنند و اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست از جمله این دفاتر هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار