دعوت از دو ورزشکار اصفهانی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر

2 ورزشکار اصفهانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر ۲۰۱۸ دعوت شدند.

2 ورزشکار اصفهانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر ۲۰۱۸ دعوت شدند.

به گزارش فارس، کادر فنی تیم ملی اسامی دعوت‌شدگان به دومین اردوی تیم ملی تیم ملی بسکتبال با ویلچر را اعلام کرد که نام دو اصفهانی در این تیم دیده می‌شود.

ایمان بک‌زاده و علی کریمی دو بازیکنی هستند که به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند اما برای ماندن در لیست نهایی، کار سختی را پیش رو دارند.

بک‌زاده طی‌ سال‌های گذشته در تیم ملی عضویت داشته و با این تیم در پارالمپیک نیز شرکت کرد اما علی کریمی، بازیکنی است که عضو تیم ملی جوانان بود و به تازگی عضو تیم بزرگ‌سالان شده است.

همچنین مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم مخابرات اصفهان نیز به‌عنوان مربی به این مرحله اردو دعوت شده است.

سامان بلاغی، میلاد خردمند، رضا عیوضی، محمد محمدنژاد، محمد صحی، عباس قنبری، علیرضا کمالی‌فر،عادل طرفی، موسی غضیبی، فالح عیاشی امیررضا احمدی، اسماعیل فاضلی، حسن عبدی، عبدالجلیل قرنجیک، حکیم منصوری، وحید سعادت‌پور علی‌اکبر ابراهیمی، محسن بیگدلی، رحمتی و مهدی عباسی سایر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار شد، توانست سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان آلمان را کسب کند.

همچنین بر اساس قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر 2018، تیم ملی مردان کشورمان، در گروه A، با تیم‌های مراکش، آلمان و کانادا هم‌گروه شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار