اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز 12 بهمن در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در برخی از خیابان‌های شهر اصفهان به منظور برپایی با شکوه مراسم روز 12 بهمن خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در برخی از خیابان‌های شهر اصفهان به منظور برپایی با شکوه مراسم روز 12 بهمن خبر داد.

به گزارش فارس ، ابوالقاسم چلمقانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر در شهر اصفهان محدودیت‌هایی در برخی از خیابان‌ها و میادین اصلی اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف هر نوع وسیله نقلیه از ساعت 6 صبح روز 12 بهمن در مسیر شهید لاوی تا میدان بسیج هر دو باند شمال و جنوب روبروی گلستان شهدا ممنوع و از ساعت 8 صبح نیز برای تردد وسایل نقلیه به غیر از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ممنوعیت تردد ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اظهار داشت: همچنین از ساعت 6 صبح روز 12 بهمن توقف هر نوع وسیله نقلیه در خیابان آزادگان، حدفاصل چهار راه فرایبورگ تا میدان بسیج ممنوع خواهد بود و با استقرار تاکسی‌ها و در خیابان آزادگان از ساعت 8 صبح تردد هر نوع وسیله نقلیه از خیابان فرایبورگ به سمت میدان بسیج ممنوع و فقط مسیر BRT جهت تردد اتوبوس‌ها و خودروهای امدادی باز خواهد بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: از ساعت 9 صبح تردد اتوبوس‌ها از چهار راه فرایبورگ به سمت میدان بسیج نیز ممنوع بوده و اتوبوس‌های شرکت واحد از مسیرهای جایگزین مانند خیابان شیخ مفید و حاج رحیم ارباب استفاده خواهند کرد.

چلمقانی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی در برخی از خیابان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در هنگام حرکت پیاده روی نیروهای ارتش، از سمت مرکز آموزش توپخانه و تقاطع توحید - دانشگاه و همچنین رژه موتورسواران از ورزشگاه تختی به سمت گلستان شهدا به صورت مقطعی محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در پایان از شکیبایی و سعه صدر شهروندان به دلیل برگزاری محدودیت‌های ترافیکی اجرا شده از شهروندان تقدیر کرد و اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های قبل با همکاری و مشارکت همه شهروندان مراسم‌های سالروز آغاز دهه مبارک فجر به شکل بسیار منظم و با شکوه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار