آغاز به کار نمایشگاه نوستالژی‌های خودرو و موتورسیکلت

سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود عصر دیروز در محل نمایشگاه های دائمی اصفهان آغاز به کار کرد و به مدت پنج روز برپا می باشد.

سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود عصر دیروز در محل نمایشگاه های دائمی اصفهان آغاز به کار کرد و به مدت پنج روز برپا می باشد.

به گزارش ایمنا، سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و آفرود عصر روز گذشته با حضور علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان و اعضای هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به مدت پنج روز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با همکاری کمیته خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک و کمیته خودروهای آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن برگزار می‌شود و نسبت به نمایشگاه قبلی تنوع بیشتری در آن به چشم می‌خورد.

از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به نمایش خودروهای شخصیت‌های مطرح تاریخی کشورمان مانند معتمدالدوله، پسر ظل‌السلطان حاکم اصفهان در زمان قاجار و یا خودرو دکتر اقبال نخست وزیر ایران پیش از انقلاب اشاره کرد.

در این نمایشگاه دو غرفه ویژه به اتومبیل‌های تولید داخل در دهه‌های گذشته اختصاص یافته و حدود ۱۰۰ خودرو کلاسیک، ۵۰ خودرو آفرود و ۳۰ موتورسیکلت کلاسیک از انواع مدل‌های خودروهای کلاسیک با برندهای کادیلاک، کرایسلر، بنز، BMW، پژو، رنو و فولکس و همچنین موتورسیکلت های سال 1928 که در ایران انگشت شمارند در معرض بازدید عمومی قرار گرفته است.

در یکی از غرفه‌های نمایشگاه محصولاتی مانند خودروهای بیوک و شورلت به نمایش گذاشته شده است و در غرفه دیگر، تمامی مدل‌های خودرو پیکان تولید کشورمان از ابتدا تا پایان تولید به نمایش درآمده است. در این غرفه حس نوستالژی منحصر به فردی به بازدیدکنندگان منتقل می‌شود.

در سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و خودروهای آفرود، یک غرفه نیز به موتورسیکلت‌های دهه ۱۹۴۰ به بعد اختصاص یافته است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار