ثبت رکورد توسط اتوموبیلرانان اصفهانی

مسئول کمیته خودروهای کلاسیک هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: دنیای خودرو دنیای جذابی است و بازسازی و تجهیز ماشین‌های آفرود و کلاسیک فن و اطلاعات خاصی نیاز دارد.

مسئول کمیته خودروهای کلاسیک هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: دنیای خودرو دنیای جذابی است و بازسازی و تجهیز ماشین‌های آفرود و کلاسیک فن و اطلاعات خاصی نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، علی سمندریان عصر سه‌شنبه و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و خودروهای آفرود، اظهار کرد: سومین باری است که این نمایشگاه در اصفهان برگزار می‌شود و پس از تهران، اصفهان نخستین مجموعه‌داران خودروهای کلاسیک‌ و آفرودسواران را در کشور دارد.

وی ادامه داد: نخستین دوره این نمایشگاه در سه سالن و با نمایش خودروهای کلاسیک برگزار شد، در دومین دوره عملکرد هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان به نمایش گذاشته شد و سومین دوره نمایشگاه نیز، به دلیل تعداد بالای اتومبیل‌ها و کمبود فضا، فقط به اتومبیل‌های آفرود، کلاسیک و موتورسیکلت اختصاص پیدا کرده است.

سمندریان افزود: نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و خودروهای آفرود در پنج روز برای بازدید عموم دایر است. در دو دوره گذشته تعداد بازدیدکنندگان بسیار بالا بود و امیدواریم این بار نیز همچون گذشته نمایشگاه مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

سمندریان به ویژگی‌ها و جذابیت‌های این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: خانواده‌ها دوست دارند فرزندان خود را به کارهایی مشغول کنند که موثر باشد و دنیای خودرو دنیای جذابی است. بازسازی و تجهیز ماشین‌های آفرود و کلاسیک فن و اطلاعات خاصی نیاز دارد و این موضوع، یکی از جذابیت‌های بی‌شمار این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: خودروهای کلاسیک موجود در این نمایشگاه به سه بخش تقسیم می‌شود که شامل خودروهای آنتیک (خودروهایی با بیش از ۵۰ سال قدمت) خودروهای کلاسیک (۲۵ سال به بالا قدمت) و خودروهایی با ارزش معنوی است.

مسئول کمیته خودروهای کلاسیک هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توسط دو کمیته کلاسیک و آفرود و زیر نظر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برپا شده است.

ثبت رکورد توسط اتوموبیلرانان اصفهانی

سیامک صارمی، مسئول کمیته تورینگ و سافاری هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا بهترین خودروها را برای نمایش گردهم بیاوریم، گفت: خودروهای آفرود به دو بخش خودروهای مسابقه‌ای و خودروهای تورینگ و سافاری تقسیم‌بندی می‌شود. خودروهای مسابقه‌ای در شهر تردد ندارند و مخصوص مسابقه است. خودورهای تورینگ و سافاری نیز با هدف حفظ محیط زیست، لذت از طبیعت و شناساندن جاذبه‌های گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به کمبود امکانات در موتورسواری و اتومبیلرانی اشاره کرد و گفت: با این اوصاف شاخصه‌های نصف‌جهان را حفظ کردیم و یک ماه گذشته رکورد جدیدی را به ثبت رساندیم و دو نفر از اتومبیلرانان اصفهانی با یک ماشین و به تنهایی عرض کویر ریگ جم را در چهار روز پیمودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک و آفرود عصر روز گذشته در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان آغاز به کار کرد و تا ۱۴ بهمن ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار