شهبازی: باید بتوانیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تساوی‌های کسب شده حریفان ما در هفته قبل انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده تا بتوانیم در دیدار با بم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تساوی‌های کسب شده حریفان ما در هفته قبل انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده تا بتوانیم در دیدار با بم نتیجه لازم را بگیریم.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار حساس تیمش مقابل شهرداری بم صدرنشین جدول رده‌بندی، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات هفته قبل و تساوی‌های کسب شده، تساوی ما مقابل ذوب‌آهن جبران شد و بچه‌ها انگیزه مضاعفی برای بازی دارند.

وی افزود: در این بازی ما میزبان هستیم و آن طور که بم را آنالیز کردیم متوجه شدیم این تیم در بازی خارج از خانه یک نیمه طول می‌کشد تا خودش را پیدا کند. باید بتوانیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره شرایط جوی آب و هوا در این چند روز و تمرینات تیمش، خاطرنشان کرد: با برفی که آمد تمرینات ما کمی عقب افتاد. یک جلسه در سالن تمرین بدنسازی کردیم و باشگاه نیز زمینی را در اختیار ما قرار داد که کاور داشت.

شهبازی درباره مصدومان سپاهان برای بازی این هفته، گفت: ما چند بازیکن آسیب‌دیده داریم که شاید به بازی با بم نرسند اما از جوانان استفاده می‌کنیم. بازیکنی داریم که متولد سال 82 است اما در 3-4 بازی خوب خودش را نشان داده است. برای بازیکنان جوان مهم نیست مقابل صدرنشین بازی می‌کنند یا قعرنشین. استرسی ندارند و این یک پوئن مثبت برای ماست.

وی تیم بم را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرداری بم تیم پرمهره‌ای است، امسال هم گرائیلی را جذب کرده و در همه خطوط بهترین‌ها را دارد. البته بازیکنان ما هم خوب هستند و از نظر مهره چیزی کم ندارند. باید به خاطر شرایط حساس در جدول جلوی استرس بازیکنان را بگیریم تا نتیجه لازم مقابل بم کسب شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار