تابش: قنبری هیچ مشکلی با ابراهیم‌زاده ندارد

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت:‌ قنبری هیچ مشکلی با ابراهیم‌زاده ندارد اگر بخواهیم کادر فنی را تقویت کنیم مطمئنا با هماهنگی و نظر سرمربی تیم است.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت:‌ قنبری هیچ مشکلی با ابراهیم‌زاده ندارد اگر بخواهیم کادر فنی را تقویت کنیم مطمئنا با هماهنگی و نظر سرمربی تیم است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. روز گذشته ابراهیم‌زاده به تیم سپاهان اضافه شد و در تمرینات شرکت کرد و قراردادش هم منعقد شد و امروز هم رسما کار خود را آغاز کرده است تا آماده بازی مقابل پرسپولیس شود. منصور ابراهیم‌زاده سابقه خوبی در فوتبال اصفهان دارد، از جنس سپاهان است. قبلا بازیکن این تیم بوده و زمانی که من به عنوان مربی در سپاهان بودم همکارم بوده است. شناخت خوبی از او دارم و احساس کردم که او می‌تواند به سپاهان کمک کند چرا که کارنامه خوبی در فوتبال ایران دارد.

وی در ادامه در خصوص اینکه با توجه به اینکه بازیکان تیم سپاهان از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارند آیا روانشناسی به تیم اضافه می‌شود تا از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کند، گفت: مطمئنا همین اتفاق خواهد افتاد. اتفاقا منصور ابراهیم‌زاده یک روانشناس متخصص به ما پیشنهاد داده است. ما سعی می‌کنیم افرادی را به تیم اضافه کنیم که بتوانند به بازیکنان و تیم کمک کنند. صد در صد یک روانشناس به تیم اضافه خواهد شد. همین طور یک آنالیزور با نظر ابراهیم‌زاده یک دستیار هم به کادر فنی اضافه خواهد شد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم از تجربه مربیان فوتبال اصفهان هم استفاده کنیم. ما حتی از آقای یاوری هم درخواست کردیم به عنوان مشاوره به تیم کمک کند. هنوز موضع مشخص نیست اما دوست داریم از او استفاده کنیم تا با همه همکاری کنیم و سپاهان به روزهای اوج خودش برگردد.

تابش در ادامه در خصوص اینکه آیا قنبری دستیار ابراهیم‌زاده خواهد بود یا خیر، گفت: در حال حاضر قنبری با ابراهیم‌زاده مشکلی ندارد اگر بخواهیم کادر فنی تقویت شود مطمئنا با هماهنگی و نظر ابراهیم‌زاده است. هر کسی که آماده است به سپاهان کمک کند و از خانواده سپاهان باشد ما با تمام وجود قبول می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در ادامه در خصوص بازی مقابل پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است. ما بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم. می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تا پیروز از میدان خارج شویم. سپاهان بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس انجام داده است. در بیشتر بازی‌ها پیروز شده اما تلاش می‌کنیم با برد مقابل پرسپولیس شرایط بهتری به دست آوریم. قطعا پاداشی در خصوص برد مقابل پرسپولیس در نظر گرفتیم تا بازیکنان با روحیه خوب مقابل این تیم بازی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار