مدیر جدید موزه هنرهای معاصر اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد عیدی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، "مهدی تمیزی" به عنوان مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان منصوب شد.

طی حکمی از سوی محمد عیدی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، "مهدی تمیزی" به عنوان مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این حکم آمده است: "جهانشهر اصفهان، گنجینه ای بی بدیل از آثار ماندگار فرهیختگان و هنرمندان نام‌برداری است که هر یک پیشگام سبکی و پیشاهنگ مکتبی خلاقانه در ایران و جهان بوده اند. بی شمار نام آوران این خطه، از طایفه پرتعداد هنرمندان و معماران، همه گواه و شاهدی بر این مدعاست که در این برهه تاریخی به حکم وظیفه و ماموریت محوله سازمانی، باید نگهبان صدیق این میراث گرانبها و ادامه دهنده این طریق پرمعنا باشیم."

به گزارش ایمنا، مهدی تمیزی دارای مدرک کارشناسی هنر از دانشگاه سوره اصفهان و تهران و هنرآموخته هنرستان هنرهای زیبای اصفهان است.

وی عضو مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران، انجمن عکاسان ایران، خانه کتاب ایران(سرای اهل قلم)، ایکوموس(انجمن جهانی پاسداری از ابنیه و محوطه‌های تاریخی)، خانه کاریکاتور ایران، دریافت کننده ۱۸ جایزه و تقدیر در رشته های عکس، گرافیک، کاریکاتور و روزنامه نگاری، ۱۳۷۳-۱۳۹۵، برپاکننده ۱۱ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در رشته های عکس، گرافیک و کاریکاتور، ۱۳۷۳، داورِ ۱۴ مسابقه ملی در رشته های عکس، گرافیک، گرافیک محیطی و کاریکاتور از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ است و تألیف و انتشار ۱۲ عنوان کتاب در رشته های: تصویرگری، پژوهش هنر، ادبیات و تاریخ را در کارنامه خود دارد. تمیزی همچنین ارایه دهنده ده ها یادداشت، مقاله و سخنرانی در حوزه هنرهای تجسمی، میراث فرهنگی، گردشگری و گورستان شناسی است و تاکنون ۳ عنوان مجموعه کارت پستال در رشته های: عکاسی و کاریکاتور را منتشر کرده است. وی طراح و تصویرگر نقشه های گردشگری خراسان، اصفهان، تخت فولاد، ۱۳۹۴-۱۳۹۶است.

فعالیت های اجرایی (فرهنگی هنری) وی همچنین به شرح زیر است:

مدیرهنری در مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان. (از مهر ۱۳۹۵)

نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان

عضو گروه موزه پردازی و گرافیست موزة ملی ملک

مدیر کارگروه فرهنگی و روابط عمومی کارگاه های فهم معماری ایران، ۱۳۸۹-۱۳۹۱

مدیر دفتر تولیدات فرهنگی مرکز رویدادهای معماری ایران (فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران)، ۱۳۸۹

مؤسس خانه کاریکاتور اصفهان و مدیر خانه کاریکاتور، تا سال ۱۳۸۸

مؤسس دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان و مدیر دفتر طنز، تا سال ۱۳۸۸

مؤسس حلقه طنز نصف جهان(نخستین انجمن ادبیات طنز در استان اصفهان) و مدیر حلقه، تا سال ۱۳۸۸

عضو شورای کارشناسی موزة هنرهای معاصر اصفهان، ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴

عضو نخستین تشکل کاریکاتوریست های اصفهان.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار