افزایش آلاینده‌ها طی دو روز آینده/هوا گرم‌تر می‌شود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها طی دو روز آینده خبر داد .

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها طی دو روز آینده خبر داد .

حسن خدابخش در گفت و گو با ایمنا در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده در استان می‌باشد.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت آسمان در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان بتدریج شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده‌های صنعتی مهیا می‌باشد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: افزایش آلاینده ها باعث ناسالم بودن وضعیت هوا برای گروه های حساس و در برخی ساعات برای عموم مردم می شود.

خدابخش با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: دمای هوا در سردترین ساعات امروز به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر و در گرم ترین ساعات به ۱۱درجه سانتی گراد می رسد همچنین بویین و میاندشت با دمای ۱۲درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با ۱۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار