رشد ۵۴ درصدی ارتقای کیفیت سلامت مدارس اصفهان

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز سلامت روحی و جسمی اهمیت بسزایی دارد و ارتباط سالم بین مدیر و معلم، معاون و دانش آموز بسیار مهم و کلیدی است.

رشد ۵۴ درصدی ارتقای کیفیت سلامت مدارس اصفهان

به گزارش ایمنا، محمد حسن قائدیها در دومین جشنواره مدرسه مروج سلامت اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید همکاری دو طرفه ای میان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان اصفهان وجود دارد.
وی افزود: امروز مرکز نوید در شهر اصفهان با حدود ۲ میلیارد اعتبار واقع در ناحیه ۵ احداث شده است که در ۷ شب اول به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات مختلف پزشکی به همکاران فرهنگی از استان های مختلف کشور می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام های بلندی در حوزه سلامت در آموزش و پرورش استان برداشته شده است، بیان کرد: در طول ۳ سال گذشته تعداد زیادی کلینیک پزشکی در شهرستان های استان احداث شده است.
وی ادامه داد: بزرگترین کلینیک دندانپزشکی و پزشکی کشور در اصفهان راه اندازی خواهد شد که افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش استان اصفهان محسوب می شود.
قائدیها با تاکید بر اینکه امروز سلامت روحی و جسمی اهمیت بسزایی دارد، گفت: اگر سلامت خانواده وجود نداشته باشد، زندگی با استرس همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: مدارس و معلمان با ارائه آموزش های مطلوب به دانش آموزان، سلامت روحی و جسمی را به این قشر از افراد هدیه می دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سلامت ارتباط بین مدیر و معلم، معاون و دانش آموز و گروه همسالان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی گفت: امروز به مهارت های زندگی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان نیاز داریم و این سلامت باید در مدارس اتفاق بیفتد تا بلکه بتوانیم ارتباط سلامت مثبتی را بین دانش آموزان ایجاد کنیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار