روحانی بخشی از فاز نخست موزه دفاع مقدس اصفهان را افتتاح کرد

به مناسب ایام دهه مبارک فجر صبح امروز بخش اول فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس اصفهان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به مناسب ایام دهه مبارک فجر صبح امروز بخش اول فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس اصفهان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش فارس، صبح امروز بخش اول فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان با حضور برخی از مسؤولان شهری و خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به صورت ویدیوئی توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد.

علاوه بر باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان 9 نقطه دیگر نیز شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، مازندران و یزد به فرمان رئیس‌جمهور باغ‌موزه دفاع مقدس خود را افتتاح کردند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در این مراسم که به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان هم پخش شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح هم‌زمان 10 موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور هستیم که به اختصار راجع به این موزه‌ها و هزینه‌هایی که انجام شده و همچنین فازهایی که عملیاتی شده استماع کردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این مسیر و این راه به کمک مردم و دولت ادامه پیدا کند و در همه استان‌ها شاهد چنین موزه‌هایی برای نشر آثار فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: به نام خداوند بزرگ و به یاد روح بلند امام راحل شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات کربلای 5، والفجر 8، خیبر، بدر که تقریباً در همین ایام و همین زمان‌ها این عملیات‌ها در سال‌های مختلف دفاع مقدس انجام شد و همچنین سایر عملیات‌ها و به میمنت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و به یاد و نام فاطمه اطهر (س) که این ایام منور است به نور آن بی بی دوعالم دستور افتتاح 10 مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در استان‌های آذربایجان شرقی،‌ غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، مازندران و یزد را صادر می‌کنم، علی برکت الله.

به گزارش فارس، باغ موزه دفاع مقدس اصفهان در مساحتی به وسعت 22 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که بخش اول فاز نخست آن به مساحت 8 هزار مترمربع با سالن اجتماعاتی به وسعت 450 نفر امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار