افتتاح ۳ پروژه ملی صنعتی با حضور اسحاق جهانگیری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از افتتاح ۳ طرح ملی صنعتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و ۹ پروژه استانی با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد‌.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از افتتاح ۳ طرح ملی صنعتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و ۹ پروژه استانی با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد‌.
اسرافیل احمدیه در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افتتاح طرح توسعه مجتمع فولاد سبا، فولاد سپید فراب کویر و فیلم‌های صنعتی و کاغذ مصنوعی شرکت سپهر پلیمر در استان اصفهان، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده به مناسبت دهه فجر 3 طرح ملی صنعتی به ارزش 1500 میلیارد تومان در استان اصفهان توسط اسحاق جهانگیری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی افزود: 3 پروژه ملی صنعتی در استان اصفهان با سرمایه‌گذاری 5306میلیارد ریالی و 146 میلیون یورویی، که زمینه اشتغال 456 نفر را ایجاد کرده است به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان کرد: طرح توسعه ورق‌های فولادی مجتمع فولاد سبا در گروه فولاد مبارکه اصفهان واقع در لنجان با سرمایه‌گذاری 253 میلیارد ریالی و 146 میلیون یورویی فولاد مبارکه اصفهان به طور رسمی افتتاح می‌شود.
وی گفت: فولادمبارکه در ایجاد توازن و تکمیل زنجیره تولید و همچنین تولید محصول با ارزش افزوده، اقدام به اجرای طرح توسعه سبا کرد که هم‌اکنون شاهد ثبت رکودهای تولید و دستیابی به ظرفیت اسمی هستیم.
احمدیه اظهار داشت: ظرفیت مجتمع سبا با تولید کلاف گرم نورد دیده شده با اجرای طرح توسعه 850 هزار تنی که زمینه اشتغال مستقیم 150 نفر را ایجاد کرده است به بیش از یک میلیون و 600 هزار تن خواهد رسید.
وی طرح تولید میلگرد آجدار در شرکت سپید فراب کویر در شهرستان آران و بیدگل را دومین پروژه ملی مورد بهره‌برداری با حضور معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد و افزود: این طرح که با ظرفیت تولید 550 هزار تن ایجاد شده که سرمایه‌گذاری 1238 میلیارد ریالی احداث و اشتغال 160 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به افتتاح خط تولید فیلم تخصصی و کاغذ مصنوعی در شرکت سپهر پلیمر سپاهان واقع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه اشاره کرد و گفت: خط تولید فیلم BOPP و فیلم تخمصی (کاغذ منصوعی) با سرمایه‌گذاری 1538 میلیارد ریالی شرکت سپهر پلیمر سپاهان مبارکه و با ظرفیت 3800 تن زمینه اشتغال 146 نفر را فراهم کرده است.
وی در پاسخ به این سئوال که 3 طرح ملی صنعتی در چه زمانی با حضور اسحاق جهانگیری در استان اصفهان مورد بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح این پروژه‌های ملی اجرایی شده، اما زمان دقیق سفر جهانگیری به اصفهان هنوز مشخص نشده و به محض تایید، ابلاغ خواهد شد.
احمدیه با اشاره به افتتاح 9 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 952 میلیارد ریالی و اشتغال 303 نفر در استان اصفهان، بیان کرد: این پروژه‌ها همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور استاندار و مدیران ارشد استان به بهره‌برداری می‌رسد.
احمدیه افزود: شرکت فنی و مهندسی فن کار ایمن سپاهان، شرکت نویدبافت چهلستون، شرکت پارت چوب شاد، شرکت راهداران ایمن نقش جهان، شرکت فرش اوژن کویرکاشان، شرکت نساجی پرین آریایی، شرکت نساجی نادیا فرش، شرکت نگین دیبای شادمان و شرکت عمران آبیار دشت واحدهای تولیدی مورد بهره‌برداری در بهمن امسال هستند که در شهرستان‌های اصفهان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، کاشان، آران و بیدگل و شهرضا احداث شده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار