سپاهان سر پیچ ۲۹ سبقت گرفت/ ذوب‌آهن سوت پایان را زود شنید

بعد از هفته‌ها تعقیب سرانجام سپاهان موفق شد با کسب برتری در مقابل تراکتورسازی با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ذوب‌آهن صاحب جایگاه چهارم لیگ تا به این هفته شود.

سپاهان سر پیچ ۲۹ سبقت گرفت/ ذوب‌آهن سوت پایان را زود شنید

به گزارش ایمنا ، دوئل فوتبال اصفهان با قرمزهای قهرمان و نایب قهرمان لیگ هفته‌ای بسیار حساس را برای تماشاگران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن رقم زد و در نهایت سپاهان موفق شد بالاتر از حریف همشهری روی پله چهارم جدول لیگ بایستد و امیدوارانه به هفته آخر نگاه کند. در استادیوم نقش‌جهان و در روزی که هواداران سپاهان استقبال بسیار خوبی از بازی تیمشان به عمل آوردند تیم کرانچار با وجود اینکه مسعود حسن‌زاده بهترین مهاجم خودش در این چند هفته اخیر را خیلی زود از دست داد در نهایت یک برد قاطع در مقابل تراکتورسازی کسب کرد تا امیر قلعه‌نویی هم رفت و هم برگشت به تیم سابق خودش ببازد.

موتور سپاهان این روزها با زلاتکو کرانچار به طرز عجیب و غریبی روشن شده و نماینده فوتبال اصفهان به هیچ حریفی رحم نمی‌کند. البته باید عنوان ناکام بزرگ بازی دیروز را هم به مهدی شریفی داد که بر خلاف بازی برگشت فصل گذشته این‌بار نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند و درخشش لی اولیویرا که در این هفته‌ها به یک عادت تبدیل شده فرصت گلزنی را از شریفی گرفت. البته در غیاب حسن‌زاده مصدوم نوبت به مهرداد محمدی رسید تا گلیم تیمش را از آب بیرون بکشد و سپاهان با کرانچار برای اینکه بتواند در هفته پایانی لیگ را با پایانی خوش به سرانجام برساند باید در مقابل حریف خودش یعنی استقلال هر سه امتیاز را بگیرد.

ذوب‌آهن زود راضی شد

در استادیوم آزادی تا قبل از دقیقه ۱۵ یک نتیجه عجیب و غریب رقم خورد و ۲ گلی که حسینی و بنسون وارد دروازه پرسپولیس کردند بسیاری از هواداران ذوب‌آهن را به پیروزی در این بازی امیدوار کرد. البته شاگردان مجتبی حسینی به نوعی بدشانس هم بودند چون شعار "بی غیرت، بی غیرت" هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان قرمزپوش به نوعی شاگردان برانکو را تحریک کرد تا برای جبران گل خورده پیش بکشند و حتی برتری ۳ بر یک ذوب‌آهن هم تضمینی برای گرفتن سه امتیاز در این بازی نبود و در نهایت امتیازات بین هر د۲ تیم تقسیم شد تا پرسپولیس به نوعی باعث خوشحالی رقیب دیرینه خودش یعنی سپاهان هم بشود. ستاره این بازی هم جری بنسون هندوراسی بود که به نوعی در ابتدای فصل با بی مهری برانکو روبرو شد ولی با ۲ گلی که به تیم سابقش زد صاحب یک رکورد ویژه در باز کردن دروازه پرسپولیس هم شد. البته به نظر می‌رسد که ذوب‌آهنی‌ها بعد زدن گل سوم به نوعی در مورد پیروزی در این بازی به خودشان مطمئن شدند و شاید حفظ همان برتری ۳ بر یک تا دقیقه ۶۰ می‌توانست شرایط را تا پایان بازی در کنترل ذوب‌آهن قرار دهد که البته این اتفاق نیفتاد و آسان‌گیری ذوب‌آهن آنها را به پله پنجم لیگ سقوط داد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار