ساسان انصاری: هنوز هم معتقدم بیرانوند خطا کرد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه ما بزرگ تر از این حرف هاست که به دسته یک سقوط کند. درست است که نتایج خوبی نگرفتیم ولی قرار نیست به سقوط به دسته پایین تر فکر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه ما بزرگ تر از این حرف هاست که به دسته یک سقوط کند. درست است که نتایج خوبی نگرفتیم ولی قرار نیست به سقوط به دسته پایین تر فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ ساسان انصاری؛ او هنوز هم ناراحت است. درست است که چند روز از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان گذشته اما ساسان هنوز هم می گوید: «نمی توانم باور کنم، خطایی که بیرانوند روی من انجام داد پنالتی نبود؛ من این را تا همیشه می گویم.» ساسان که سال قبل به پرسپولیس پیوسته بود، پس از نیمکت نشینی های مداوم این تیم را ترک کرد و به فولاد برگشت. درخشش فوق العاده او در این تیم و گل هایی که زد باعث شد تا پیشنهاد خوبی از سپاهان دریافت کند و راهی این تیم اصفهانی شود. او هفته قبل مقابل تیم سابقش قرار گرفت و اتفاقاتی که در آن بازی افتاد هنوز برای این بازیکن قابل هضم نیست.

** چند روز از بازی شما با پرسپولیس گذشته است اما انگار هنوز هم ناراحت هستید.

ناراحتی بحث اش جدا است. هنوز هم معتقدم بیرانوند بر روی من مرتکب خطای پنالتی شد اما داور آن را ندید.

** پس ناراحت هستید و ...

جالب اینجاست که می گفتند من روی بیرانوند خطا کرده ام! بالا بروند، پایین بیایند می گویم که این بازیکن روی من خطا کرد و پنالتی بود. شاید اگر آن خطا گرفته می شد داستان متفاوتی رقم می خورد.

** در این بازی یکی دو تا گلوله برفی به سمت شما شلیک شد! این اتفاق ربطی به جدایی تو از سرخ پوشان داشت؟

آنهایی که به من برف زدند هوادار پرسپولیس نبودند. درست است که من فصل قبل فقط دو - سه ماه در پرسپولیس بودم اما خاطره بدی از هواداران این تیم ندارم. شک هم ندارم آنهایی که برف می زدند هوادارنما بودند. من در همان سه ماه متوجه شدم که هواداران پرسپولیس تا چه اندازه خونگرم و مهربان هستند. من هم آدمی نیستم که بخواهم برای هواداران کری بخوانم و حساسیتی ایجاد کنم. به همین خاطر فکر می کنم ماجرا برای هر دو طرف تمام شده است.

** سپاهان این فصل نتایج خوبی نگرفته است. حتی عده ای می گویند با این وضعیت ممکن است این تیم به دسته پایین تر هم سقوط کند!

سپاهان بزرگ تر از این حرف هاست که به دسته یک سقوط کند. درست است نتایج خوبی نگرفتیم ولی قرار نیست به سقوط به دسته پایین تر فکر کنیم. انشاءالله با کسب دو، سه پیروزی راه مان به سمت میانه های جدول را پیدا می کنیم و این حرف ها هم برچیده می شود.

** فکر می کنی کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟

واقعا فوتبال غیرقابل پیش بینی است. درست است که پرسپولیس با فاصله ای که ایجاد کرده اصلی ترین شانس قهرمانی است و شاید قبل از عید هم قهرمان شوند اما فولاد هم شاید شانس قهرمان شدن را داشته باشد. البته باز هم می گویم که پرسپولیسی ها آنقدر فاصله را زیاد کرده اند که می توان گفت این تیم جام قهرمانی را بالای سرش می برد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار