اکران «سوءتفاهم» و «شعله ور» در سومین روز از جشنواره فجر در اصفهان

معاون هنری ارشاد اصفهان گفت: «سوءتفاهم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله در سومین روز از جشنواره فجر در اصفهان اکران میشود.

معاون هنری ارشاد اصفهان گفت: «سوءتفاهم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله در سومین روز از جشنواره فجر در اصفهان اکران میشود.

پرویز طاهری در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: امروز در سومین روز از هشتمین جشنواره فجر در اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که روز گذشته در سینما فلسطین اکران شد، بر پرده سینما سپاهان می رود و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نیز «سوءتفاهم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی در این سینما اکران میشود.

وی افزود: همچنین در سینما فلسطین نیز در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ به ترتیب فیلم های «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و «تنگه ابوقریب» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی که روز گذشته بر پرده سینما سپاهان نشسته بود، اکران می شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: «تنگه ابوقریب» روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشگرکشی رژیم بعث به منطقه فکه و شرهانی است و «جشن دلتنگی» در ژانر عاشقانه و درام به رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی می پردازد.

وی ادامه داد: فیلم «لاتاری» نیز داستان امیر علی و نوشین است که قصد ازدواج با یکدیگر دارند اما خانواده‌ها چندان موافق نیستند، آنها صبر پیشه کرده‌اند تا مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رؤیای مشترک شامل برنده شدن در لاتاری و گرین کارت نیز دارند.

«سوءتفاهم» تلفیقی از ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی و فلسفی

طاهری با بیان اینکه فیلم «سوءتفاهم» تلفیقی از ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی و فلسفی است، ابراز داشت: داستان فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است.

وی در ادامه توضیح داستان این فیلم اضافه کرد: این در حالی است که در متن این توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید به نوعی همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود.

معاون هنری ارشاد اصفهان در ارتباط با فیلم«شعله‌ور» نیز گفت: این فیلم به نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله ساخته سال ۱۳۹۵ است و برای نخستین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

وی اضافه کرد: «شعله‌ور» داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند به جایی که حق وی در زندگی است نرسیده است و این احساس او همه زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اکران فیلم های برگزیده جشنواره کودک در بخش «سیمرغ و پروانه ها»

طاهری با اشاره به ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» در هشتمین جشنواره فجر اصفهان تاکید کرد: در این بخش که فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اکران می‌شود، امروز فیلم «فیلشاه» به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه «فیلشاه» به عنوان تنها انیمیشن راه یافته به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با ۲۲ اثر سینمایی دیگر به رقابت خواهد پرداخت، گفت: این انیمیشن سینمایی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است.

اکران دزد و پری و شکلاتی در سینما سپاهان و فلسطین

معاون هنری اداره ارشاد اصفهان با بیان اینکه داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می خورد، اظهار داشت: در این فیلم، رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

گفتنی است فیلم های قهرمانان کوچک، شکلاتی، دنیای کیف ها، دزد و پری ۲ و فیلشاه از جمله فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان است که از ساعت ۱۰ صبح در دو سینمای سپاهان و فلسطین در بخش «سیمرغ و پروانه ها» اکران می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار