تکذیب نشست تقاطع غیرهمسطح ۲۵ آبان

معاون شهردار اصفهان گفت: نشست تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان حقیقت ندارد، بلکه عملیات اجرای درزهای انبساطی این تقاطع غیرهمسطح در دست اجرا است.

معاون شهردار اصفهان گفت: نشست تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان حقیقت ندارد، بلکه عملیات اجرای درزهای انبساطی این تقاطع غیرهمسطح در دست اجرا است.
ایرج مظفر در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره نشست پل 25 آبان اظهار داشت: این پل نشست نکرده است، بلکه باید گفت زمانی که پلی احداث می‌شود پس از یک سال عملیات اجرای درزهای انبساطی و انقباضی بر روی این پل اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای تقاطع غیر همسطح 25 آبان اصفهان رخ نداده است، افزود: براساس روال معمول عملیات اجرای درزهای انبساطی اجرا می‌شود.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا طبیعی است که مسیر پل برای عملیات اجرای درزهای انبساطی بسته باشد، از قبل هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی به شهروندان فهیم اصفهان انجام شده که طی روزهای مشخص مسیر این تقاطع غیر همسطح بسته است.
وی ادامه داد: به دلیل اجرای درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح 25 آبان، ابتدا مسیر شرق به غرب این پل به مدت 10 روز و مسیر غرب به شرق نیز به مدت 10 روز دیگر مسدود است که در این راستا مردم می‌توانند از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.
مظفر با بیان اینکه عملیات اجرای درزهای انبساطی پل 6 ماه تا یک سال پس از بهره‌برداری از پل اجرا می‌شود، گفت: برای جلوگیری از آسیب به سازه پل در اثر تغییرات دما معمولاً در پل‌های بتنی درزهای انبساطی با استفاده از درزهای الاستومری پیش‌بینی و اجرا می‌شود.
به گزارش تسنیم، پیشتر در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که تقاطع غیرهمسطح 25 آبان اصفهان پس از یک سال که از بهره‌برداری آن می‌گذرد، نشست کرده است، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان این خبر را تکذیب و اعلام کرد که عملیات اجرای درزهای انبساطی این تقاطع غیرهمسطح در دست اجرا است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار