کربکندی: قلعه‌نویی در دیدار استقلال دست حریف را خواند

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قلعه‌نویی در تغییر تبریزی به خوبی متوجه شده بود که تیمش با سرزنی تبریزی به گل نمی‌رسد و هوشمندانه عطایا را به زمین آورد.

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قلعه‌نویی در تغییر تبریزی به خوبی متوجه شده بود که تیمش با سرزنی تبریزی به گل نمی‌رسد و هوشمندانه عطایا را به زمین آورد.
رسول کربکندی در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی ذوب‌آهن برابر استقلال در دیداری بسیار حساس اظهار داشت: استقلال در نیمه نخست بازی را به خوبی کنترل کرد و به گل نیز رسید، آبی پوشان در نیمه نخست بسیار خوب جنگیدند و بازی را به خوبی کنترل کردند.
وی افزود: در نیمه دوم به یکباره ذوب‌آهن بهتر از استقلال شد و بازی را در دست گرفت و با اشتباه مدافع استقلال ذوب‌آهن پنالتی گرفت و به گل رسید، بازی می‌توانست پیش از رسیدن ذوب‌آهن به گل دوم به سود استقلال تغییر کند، پاس چشمی به شجاعیان می‌توانست بازی را به سود استقلال به پایان رساند.
مربی سابق تیم ذوب‌آهن با اشاره به اشتباهات 2 دروازه‌بان خاطرنشان کرد: گل‌هایی که 2 دروازه‌بان دریافت کردند در جایگیری اشتباه آن‌‌ها بود، حسینی در صحنه گل دوم ذوب‌آهن اگر جایگیری بهتری داشت و روی خط دروازه نبود می‌توانست توپ را دفع و از گل ذوب‌آهن جلوگیری کند، البته ذوب‌آهن در نیمه دوم بسیار بهتر از حریف بود و مزد زحماتش را نیز گرفت.
وی درباره تعویض‌های قلعه‌نویی و جا به جایی هوشمندانه تبریزی در ابتدای نیمه دوم تصریح کرد: ربیع عطایا یکی از بهترین بازیکنان ذوب‌آهن در بازی روز گذشته بود که تاثیر بسیاری از لحظه ورود داشت، قلعه‌نویی در تغییر تبریزی به خوبی متوجه شده بود که تیمش با سرزنی تبریزی به گل نمی‌رسد و استقلال آنالیز خوبی روی این بازیکن داشته است.
کربکندی بیان کرد: این شناخت قلعه‌نویی بود که بازیکن تکنیکی آورد و نظم دفاعی حریف را با عطایا بر هم زد و در نهایت این بازیکن با یک ارسال بسیار دقیقه گل دوم تیمش را پایه گذاری کرد.
وی درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: به نظر بنده در اواخر بازی چندین خطای معمولی را نگرفت و همین مسئله بازیکنان استقلال را عصبانی کرد، در مجموع چندین خطا گرفته نشد که یکی از آن‌ خطاها منجر به گل دوم ذوب‌آهن شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار