فرودگاه اصفهان برای نصب خودپرداز ارزی همکاری نمی‌کند

مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر گفت: با توجه به مشکلات موجود در فرودگاه اصفهان به خصوص در قسمت پروازهای خارجی که تردد برای عموم مردم ممنوع بود هنوز موفق به راه اندازی دستگاه خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان نشده ایم.

مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر گفت: با توجه به مشکلات موجود در فرودگاه اصفهان به خصوص در قسمت پروازهای خارجی که تردد برای عموم مردم ممنوع بود هنوز موفق به راه اندازی دستگاه خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان نشده ایم.

مژگان طرفه نژاد در گفتگو با ایمنا در خصوص راه اندازی نخستین دستگاه «ای‌ تی ام» ارزی اصفهان، اظهار کرد: با رایزنی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته نخستین دستگاه ATM ارزی در سیتی سنتر اصفهان واقع در سپاهان شهر راه اندازی شد.

وی در پاسخ به این سوال که «قرار بود نخستین دستگاه ATM ارزی در فرودگاه اصفهان راه اندازی شود»، افزود: با توجه به مشکلات موجود در فرودگاه اصفهان به خصوص در قسمت پروازهای خارجی که تردد برای عموم مردم ممنوع بود هنوز موفق به راه اندازی دستگاه خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان نشده ایم.

مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر با تاکید بر اینکه هنوز فرودگاه اصفهان همکاری لازم را برای راه اندازی خودپرداز ارزی را نداشته است، افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته نخستین خودپرداز ارزی در سیتی سنتر اصفهان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه نخستین خودپرداز ارزی اصفهان طی سه هفته گذشته راه اندازی شده است، افزود: مطابق پیش بینی های صورت گرفته میزان فروش ارز از این دستگاه بسیار بیشتر و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بالاتر از فرودگاه امام خمینی (ره) است.

طرفه نژاد افزود: این اقدام به عنوان نخستین فعالیت بانک سامان در راستای گسترش فعالیت های ارزی در مجموعه بوده و تا پایان امسال، شعبه بانک سامان این مجموعه با راه اندازی سیستم سوئیفت، آماده خدمت رسانی به تجار، بازرگانان و شرکت ها است .

وی «در خصوص سیستم سوئیفت»، گفت: این سیستم در جهت ارائه خدمات ارزی نظیر گشایش اعتبار، حواله جات ارزی و صدور تمکن مالی به زبان لاتین فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر در خصوص اینکه «روزانه هر فرد چه میزان ارز از این دستگاه برداشت می شود؟» اظهار کرد: هر فرد با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و کد ملی روزانه می تواند تا سقف ۱۰۰۰ دلار برداشت کند.

وی با بیان اینکه نرخ ارز این خودپرداز از سوی یکی از صرافی های تهران مشخص می شود، گفت: این صرافی قیمت ارز را از طریق بانک سامان در تهران اعلام می کند. البته نرخ های اعلامی تهران با اصفهان اندکی تفاوت دارد به طور معمول قیمت آن پایین تر از اصفهان است.

طرفه نژاد در خصوص اینکه «چرا نصب نخستین خودپرداز ارزی اصفهان در سیتی سنتر جانمایی شده است؟» گفت: مطابق پیش بینی های صورت گرفته بازدیدکنندگان خارجی از مجموعه سیتی سنتر اصفهان بیشتر است و همچنین با توجه به نیاز برخی از کسبه به دلار و دور بودن صرافی ها از سپاهان شهر، نخستین ATM ارزی اصفهان در سیتی سنتر راه اندازی شده است.

وی افزود: بانک سامان برای نخستین بار در کشور و در تهران توانسته حدود پنج ATM ارزی را راه اندازی کند و در این راستا نخستین دستگاه خودپرداز اصفهان در سیتی سنتر اصفهان جانمایی شده است.

مدیرعامل بانک سامان شعبه سیتی سنتر اظهار کرد: در حال حاضر برنامه ریزی هایی در راستای نصب دومین دستگاه خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان در حال انجام است البته نیاز به همکاری مسئولان فرودگاه برای راه اندازی این خودپرداز هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار