گرفتار شدن ۳۵ نفر به خاطر آتش‌سوزی در یک انباری

آتش‌نشانان ۳۵ نفر از اهالی ساختمانی در تهرانپارس را که در میان دود و حرارت گرفتار شده بودند، نجات دادند.

آتش‌نشانان ۳۵ نفر از اهالی ساختمانی در تهرانپارس را که در میان دود و حرارت گرفتار شده بودند، نجات دادند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 19:39 شب گذشته آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان شهید گودرزی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 103 و 92 به همراه گروه امداد و نجات 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
علی قدیمی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک انباری به وسعت 6 مترمربع که مملو از لوازم مستعمل خانگی بود و در قسمت زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه مسکونی قرار داشت، آتش گرفته و دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی به طبقات بالایی ساختمان سرایت کرده بود.
وی افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن‌سازی کامل، با به‌کارگیری تجهیزات فردی و لوله‌های آبرسانی، عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش در قسمت زیرزمین را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به راهروها و طبقات بالایی ساختمان مسکونی و بررسی قسمتهای مختلف 35 نفر از اهالی ساختمان را که در میان دود و حرارت گرفتار شده بودند، به سلامت از ساختمان خارج کردند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید و نیروهای آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های سرکش آتش را قبل از سرایت به قسمتهای دیگر ساختمان مهار و کاملاً خاموش کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار