امیر حاتمی: نیروهای مسلح باید خدمات درمانی بی‌منت دریافت کنند

وزیر دفاع معتقد است ارائه خدمات درمانی بی‌منت به کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته‌اند کمترین کاری است که باید برای آنها انجام داد.

وزیر دفاع معتقد است ارائه خدمات درمانی بی‌منت به کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته‌اند کمترین کاری است که باید برای آنها انجام داد.
به گزارش تسنیم، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح که صبح امروز (چهارشنبه 18 بهمن) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ایام دهه فجر کلید غلبه بر ظلم، استبداد و خودکامگی و از سویی هم نماد ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.
وی افزود: مردم ایران در آن زمان یک‌صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند که این فریاد انعکاس خواست سرکوب‌ شده مردم ما در یک دوره طولانی بود.
امیر حاتمی ادامه داد: ما می‌خواستیم خودمان بر سرنوشتمان حاکم شویم و از اینکه حدود 60،70 هزار مستشار نظامی در کشورمان باشند و آنها برای ما تصمیم بگیرند، ناراضی بودیم لذا استقلال می‌خواستیم.
وزیر دفاع تصریح کرد: ما از اینکه در بند کسانی باشیم که خود بنده دیگران بود، ناراحت بودیم لذا آزادی خواستیم همچنین از اینکه به ارزش‌های اسلامی توهین شود، ناراحت بودیم و اسلام خواستیم.
وی با بیان اینکه الزامات استقلال‌طلبی بسیار گسترده است، عنوان کرد: استقلال شامل همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی می‌شود که ما امروز به میزان قابل توجهی به آن رسیده‌ایم و در حوزه دفاع با همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها نیازهای خودمان را تامین می‌کنیم.
امیر حاتمی گفت: هر چه که در نیروهای مسلح بکارگیری می‌شود، ساخته دست متخصصان داخلی است و هر جا هم لازم باشد آنها را ارتقاء داده و بنا بر نیاز فرماندهان محصولات جدید را تولید و عملیاتی می‌کنیم که حاصل این فرآیند امنیت مثال‌زدنی کشورمان است.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: در منطقه‌ای که ناامنی بسیار چشمگیر است، مردم ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. ما برای دستیابی به این هدف مسیر طولانی را پیموده‌ایم و در‌ آینده نیز مسیر طولانی‌تری در پیش داریم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستاوردهای علمی کشور در حوزه پزشکی گفت: ملت ایران در موضوع تولید علم مشارکت گسترده‌ای دارند و حرکت علمی امروز ما در استمرار پیشینه تاریخی آن است. ما بیش از 2 هزار مجموعه درمانی در نیروهای مسلح داریم که 150 نوع تخصص را ارائه می‌دهند.
امیر حاتمی ادامه داد: باید بیش از گذشته به پیشگیری توجه کرد زیرا توجه به پیشگیری موجب ارتقاء سطح درمان و بهداشت نیروها می‌شود.
وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه باید خدمات بهداشتی به نیروهای مسلح بی‌منت و خالصانه ارائه شود، گفت: امروز نیروهای مسلح در حوزه درمانی بدون هیچ‌گونه سقفی پشتیبانی می‌شوند و این حداقل کاری است که می‌توان برای کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته‌اند، انجام داد. نیروهای مسلح باید خدمات درمانی خوبی دریافت کنند و امروز هم این امر تحقق پیدا کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار