توسعه کارگاه‌های کوچک در شهرستان‌ها عملیاتی می‌شود

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید از ظرفیت کارگاه‌های کوچک غافل ماند، گفت: پتانسیل‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که می‌توان با شناسایی آنها از این ظرفیت عظیم برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید از ظرفیت کارگاه‌های کوچک غافل ماند، گفت: پتانسیل‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که می‌توان با شناسایی آنها از این ظرفیت عظیم برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شد.
به گزارش تسنیم، محسن مهرعلیزاده در مراسم افتتاح بخشداری فولادشهر اظهار داشت: امروز وجود اقوام مختلف در فولادشهر رنگین کمان زیبایی از اقوام را به وجود آورده و مسئولان باید فضایی را ایجاد کنند که مردم بتوانند با استفاده از فرهنگ و آداب و سنن خود با نشاط اجتماعی در کنار یکدیگر زندگی کنند.
وی با بیان اینکه استقرار بخشداری یکی از خواسته‌های مردم فولادشهر بود که امروز محقق شد، افزود: باید به سایر زیرساخت‌های اداری که جزو خواسته‌های مردم است نیز توجه داشت و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما در فولادشهرایجاد اشتغال برای جوانان است.
استاندار اصفهان بیان کرد: امروز در حوزه اشتغال باید با تفکر ایجادی، به سمت توسعه صادرات حرکت کرد چراکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور ورود در زمینه صادرات و ایجاد تولیدات مربوط به صادرات است.
وی ادامه داد: امروز باید با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و خوش‌فکر محور توسعه را بر صادرات قرار داد و به صورت پروژه محور رو به جلو حرکت کرد. این تفکر اقتصادی در فولادشهر وجود دارد و می‌توان از نیروهای باسواد و جوان این منطقه بهره‌مند شد.
مهرعلیزاده بیان کرد: امروز نباید از ظرفیت کارگاه‌های کوچک غافل ماند زیرا زمانی که سخن از صادرات می‌شود نگاه‌‌ها معطوف به سمت صنعت فولاد می‌شود و این در حالی ‌است که پتانسیل‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که می‌توان با شناسایی آنها از این ظرفیت عظیم بهره‌مند شد.
وی خاطرنشان کرد: 32 هزار واحد مسکن مهر در فولادشهر وجود دارد که در زمان تاسیس به مسائل زیرساختی‌ در این منطقه توجه نشده و بر همین اساس ما خود را مکلف می‌دانیم امکانات مورد نیاز در مسکن مهر فولادشهر را به تدریج تامین کرده تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه با خط و خط بازی نمی‌توان امورات مردم را در جامعه پیش برد، ادامه داد: بنده به هیچ عنوان سیاسی بازی در استان را قبول نداشته و با آن برخورد خواهم کرد چرا که مسئولان امروز با توقعات و مطالبات بسیاری از سوی مردم مواجه هستند. از این رو باید اختلاف نظرها را کنار گذاشت و به سمت جلب رضایت مردم حرکت کرد.
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی الهی است و به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی انفجار نور بود و با هدایت و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و همت و فداکاری ده‌ها هزار شهید، این انقلاب به پیروزی رسید و رهبر معظم انقلاب توانستند این نظام مقدس را با وجود توطئه‌های فراوان به خوبی هدایت کنند.
مهرعلیزاده تصریح کرد: امروز با نفس حق بنیانگذار جمهوری اسلامی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و از خودگذشتگی مردم در مدیریت‌های مختلف، وحدت و همدلی در کشور موج می‌زند و مسئولان باید با خلوص نیت به مردم خدمت کنند تا مردم نیز مسئولان را از خود بدانند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار