امحاء ۸۵۰ لیتر شربت های رنگی غیر مجاز از اتوبان قم- کاشان

حدود ۸۵۰ لیتر گلاب ، عرقیات و شربت های رنگی از محور اتوبان عوارضی قمصر، فین، مسیر اتوبان قم –کاشان با همکاری و مشارکت کلانتری مشکات، پلیس راهور و اداره راهداری جمع آوری شد.

حدود ۸۵۰ لیتر گلاب ، عرقیات و شربت های رنگی از محور اتوبان عوارضی قمصر، فین، مسیر اتوبان قم -کاشان با همکاری و مشارکت کلانتری مشکات، پلیس راهور و اداره راهداری جمع آوری شد.
به گزارش وب دا، کارشناس مسئول بهداشت محیط دانشگاه، با اشاره به انجام این اقدام در راستای مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی و پیگیری های گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه اظهار داشت: این شربت های رنگی به دلیل استفاده از رنگ های غیر مجاز، تهیه در کارگاه های غیر بهداشتی و فروش به صورت دوره گردی باعث آسیب به سلامت می شود.
مهندس محسن فتحی مقدم، خواستار تهیه و خریداری این محصولات از مراکز معتبر وفروشگاه ها محصولات دارای مشخصات بهداشتی کامل از قبیل پروانه ساخت،مواد متشکله، تاریخ تولید، انقضا و آدرس محل تولید شد.
کارشناس مسئول بهداشت محیط دانشگاه اظهار داشت: عموم مردم و همشهریان گرامی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را سریعا به سامانه ۱۹۰ بهداشت اعلام نمایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار