نمایش هنر طراحان لباس، حلقه مفقوده صنعت مد

مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی هنری پژواک سیاه سفید گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه لباس و مد ایرانی اسلامی یکی از نیازهای امروز جامعه است و نمایش هنر طراحان لباس حلقه مفقوده صنعت مد است.

مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی هنری پژواک سیاه سفید گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه لباس و مد ایرانی اسلامی یکی از نیازهای امروز جامعه است و نمایش هنر طراحان لباس حلقه مفقوده صنعت مد است.

ولی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص نخستین گردهمایی طراحان برتر مد و لباس اصفهان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه لباس و مد ایرانی اسلامی یکی از نیازهای امروز جامعه است و نمایش هنر طراحان لباس حلقه مفقوده صنعت مد است.

وی با بیان این‌که لباس‌های موجود در بازار تناسب زیادی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد، افزود: باید فرهنگ‌سازی مناسبی در زمینه مد و لباس ایرانی اسلامی توسط نهادهای اثرگذار صورت پذیرد.

مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی هنری پژواک سیاه سفید با اشاره به وجود پتانسیل‌های فراوان در زمینه طراحی لباس در سطح استان گفت: خلأ جدی در نشان دادن هنر طراحان لباس فاخر ایرانی وجود دارد و با توجه به هجوم طرح‌های غربی در صنعت مد و لباس باید نهادهای قانونی بستر مناسبی را در این زمینه ایجاد کنند.

وی پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی را یکی از دلایل برگزاری نخستین گردهمایی طراحان برتر مد و لباس اصفهان بیان کرد و شناسایی و حمایت از طراحان و ایده‌پردازان برتر جهت شرکت در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی را خروجی این‌چنین برنامه‌ها دانست.

نصر اصفهانی ایجاد بازار کار برای فارغ‌التحصیلان طراحی و کارآفرینی برای طراحان داخلی را مهم‌ترین اتفاق این گردهمایی بیان کرد و مطرح کرد: نمایش هنر طراحان لباس حلقه مفقوده صنعت مد است.

به گزارش فارس، نخستین گردهمایی طراحان برتر مد و لباس اصفهان توسط مؤسسه فرهنگی هنری پژواک سیاه سفید با مجوز رسمی بنیاد ملی مد و لباس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 18 الی20 بهمن ماه با حضور 13 طراح برتر مد و لباس و با نمایش بیش از 150 طرح ایرانی اسلامی در بلوار آیینه‌خانه، ساختمان ارگ از ساعت 10 الی 21 برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار