ابراهیم‌زاده: باید به این تیم انرژی مثبت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: موجودیت سپاهان همین است و نهایت یک یا یا دو نفر دیگر به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: موجودیت سپاهان همین است و نهایت یک یا یا دو نفر دیگر به تیم اضافه می‌شوند.
به گزارش تسنیم ، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی سپاهان - نفت تهران، اظهار داشت: شاید مقابل پرسپولیس دو گل دریافت کردیم، اما از نظر روحی وضعیت نسبتاً خوبی داشتیم. به دلیل اینکه می‌خواهیم تغییراتی به وجود بیاوریم، دو اردو در صفاییه پشت سر گذاشتیم.
وی در ادامه افزود: نیاز داریم که نفرات مناسبی را در تیم داشته باشیم. پس از جدایی کرانچار یکی از نفراتی که به کادر فنی تیم اضافه شدند، قنبری بود و کریمی هم از تیم جدا شد. در ادامه سروری که رزومه خوبی دارد به تیم اضافه شد.
سرمربی سپاهان درباره حضور محمود یاوری در این تیم گفت: حضور یاوری به‌عنوان بزرگ‌تر به ما کمک می‌کند. همه سپاهانی‌ها این تفکر را دارند که می‌توانند به ما کمک کنند و در زمینه‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنیم.
ابراهیم‌زاده درباره شرایط روحی بازیکنان سپاهان تصریح کرد: در دیدار برابر پرسپولیس، تیم حریف راحت شوت‌زنی کرد و فشاری روی بازیکنان حریف نبود. اگر این اتفاق ادامه پیدا کند، مشکل‌ساز می‌شود.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم‌های دیگر آسیب‌دیدگی چندانی نداشته‌اند، اما ما در دو بازی اخیر چندین مصدوم داشته‌ایم. اگر این شرایط را تغییر ندهیم، این مشکل مجدداً برای ما پیش می‌آید.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که «نفت در ابتدای نیمه دوم و انتهای نیمه دوم به خوبی گلزنی کرده و بنگر یکی از گلزنان آنهاست. چه برنامه‌ای برای مهار این تیم در ابتدا و انتهای نیمه دوم دارید؟» خاطرنشان کرد: شما خودتان مربی هستید و بر اساس تفکر خودتان آنالیز کرده‌اید. شما الان به من یک خط داده‌اید که در اوایل و اواخر نیمه دوم مراقب باشید و من الان باید تمرین کرده باشم. ما از همه شرایط آگاهی داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که با شناخت از تیم نفت، این اتفاقات رخ ندهد.
ابراهیم‌زاده درباره عملکرد ضعیف خط حمله سپاهان و دلیل آن گفت: موجودیت سپاهان همین است و نهایت یک یا یا دو نفر دیگر به تیم اضافه می‌شوند. آرزو داریم که مصدومان ما همچون حسن‌زاده و محمدی بازگردند. خیلی وقت‌ها تلاش می‌کنید، اما کار انجام نمی‌شود و این بار روانی را بیشتر می‌کند. کسانی در این تیم هستند که امسال یا سال‌های گذشته گلزن بوده‌اند مانند ساسان انصاری و مهدی شریفی. در بخش دفاعی و هجومی دیدگاه من این است که جابه‌جایی نفرات تأثیرگذار بوده است.
وی با بیان اینکه خط دفاعی سپاهان از ابتدای فصل گذشته و این فصل کاملاً تغییر کرده است، اظهار داشت: آنها عملکرد خوبی در سپاهان داشته‌اند. تلاش می‌کنیم به‌عنوان یک مربی، شرایط را در مسابقه و تمرین به وجود آورم و اگر در این نقاط بازیکن داشته باشیم، به گل دست پیدا می‌کنیم. عدم گلزنی بازیکنان به دلیل عدم باور یا استرس و روحی روانی بوده که باید این موارد را در بازیکنان تقویت کنیم. همه موظف هستیم به تیم انرژی مثبت دهیم. انرژی مثبت به نوشتن و گفتن نیست، بلکه همه باید با یکدیگر شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار