اختصاص بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های مناسب سازی

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از اختصاص ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال اعتبار، برای پروژه های مناسب سازی در سال جاری خبرداد.

اختصاص بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های مناسب سازی

ایرج مظفر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اعتبارات اختصاص یافته برای مناسب سازی معابر در نظر گرفته شده است که شامل مناسب سازی معابر و پیاده‌روها ، تقاطع‌ها ، پل‌های ارتباطی ، رفع عوامل محدود کننده و موانع در پیادرو، هم‌سطح سازی سواره ‌رو و پیاده‌رو، استانداردهای مسیر نابینایان در مسیر تقاطع‌ها ، نوع کف‌پوش و فاصله بین آنها در معابر و نوع زیر ساخت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ ۳۰میلیارد ریال برای مناسب سازی در مناطق ۱۵ گانه در قالب پروژه های مشخص اجرا شده که در سال جاری با توجه به اهمیت موضوع این مبلغ افزایش یافته است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: رشد و توسعه هرجامعه متناسب با بکارگیری توانایی‌های موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تأمین بستر کالبدی مناسب برای حضور فعال افراد و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف در جابجایی و دسترسی به ساختمان‌های عمومی و فضاهای شهری است .

وی در ادامه اصلاح محیط و تدارک وسایل حمل و نقل به طوری که افراد معلول قادر باشند آزادانه و بدون خطر در محیط پیرامون خود اعم از اماکن عمومی، معابر، محیط شهری و بین شهری و ساختمان های عمومی حرکت کنند و از تسهیلات محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حفظ استقلال فردی لازم بهره‌مند شوند، را از اهداف مناسب سازی عنوان کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار